Az „Amadeus Airport Pay” szolgáltatás bevezetésével a Lufthansa Csoport biztonságos és egyszerű fizetési lehetőséget vezet be a check-in pultnál. Az Amadeus és az Ingenico által kifejlesztett szolgáltatás a világ több mint 170 repülőterén lesz elérhető. Segítségével az utasok chipkártyával (betéti vagy hitelkártyával), Girocarddal vagy kompatibilis digitális pénztárcával fizethetnek a kiegészítő szolgáltatásokért (pl. a méret- vagy súlyhatár feletti poggyászért). A repülőtéri személyzet ugyanezeken a terminálokon kompenzációs fizetést is tud kezdeményezni, ha például az utas önként lemond egy túlfoglalt járat igénybevételéről – közölte lapunkkal a légitársaság.

„A Lufthansa Csoport kiemelt törekvése, hogy biztonságos és zökkenőmentes fizetési lehetőségekkel tegye kényelmesebbé az utazást. Az Amadeus Airport Pay szolgáltatással utasaink testre szabott kiegészítő szolgáltatásokat választhatnak járatukhoz bejelentkezéskor vagy a kapunál – mindezt biztonságosan, többféle fizetési opcióval, és felesleges kitérők nélkül” – nyilatkozta Kai Schilb, a Lufthansa Group Hub Airlines fizetési szolgáltatásokért felelős vezetője.

„Az Amadeus Airport Pay mint IT-megoldás emellett teljes körű ellenőrzést biztosít a Lufthansa Csoport számára a fizetési infrastruktúra felett azáltal, hogy sokféle fizetési műveletnél kétirányú csatlakozást tesz lehetővé. Izgatottan várjuk, hogy hamarosan több mint 170 repülőtér check-in pultjainál és jegyirodáiban vezethessük be a szolgáltatást” – tette hozzá Philipp Vetten, a Lufthansa Group Hub Airlines IT-alapú fizetési projektekért felelős vezetője.

Az Amadeus Airport Pay megoldás által alkalmazott szabvány a fizetőkártya-iparág által kidolgozott PCI-DSS biztonsági szabványokkal is teljes körűen kompatibilis. A kártyáknál PIN-kód használata előzi meg a csalást a fizetési folyamat közben.

A Lufthansa Csoport igyekszik széles választékot kínálni utasainak az igényeikre szabott termékekből és szolgáltatásokból. Napjaink digitális világában az ügyfelek a vásárlási élmény teljes folyamatában egyszerűséget és kényelmet várnak el, függetlenül attól, hogy milyen csatornán vásárolnak – a weben, fizikai üzletben vagy mobileszközön keresztül.

MEGOSZTÁS