Az Olympic Air bejelentette, hogy 2013. március 30-án a jelenleg a flottjában üzemelő kettő Airbus A319-es, valamint három A320-as repülőgép távozni fog, mivel a vezetőség gazdasági okokra hivatkozva a nyári menetrendre jelentősen átszervezte a cég működését. Ebből kifolyólag erre az öt darab repülőgépre már nem lesz szükség a továbbiakban – írja a CH Aviaton portál
Ez azt is jelenti egyben, hogy több regionális útvonal is megszűnik, melyeket az athéni bázisrepülőtérről repültek eddig. Ezek közé tartoznak a Tel Avivba, valamint Larnacára üzemeltetett járatok. A belföldi járatokra is kihatással lesz a jelentősen megkurtított repülőgéppark, így megszűnik a Thessalonikiből repült desztinációk nagy része, mint például Chania, Heraklion, Mykhonos, Rodosz, és Szantorini repülőterére üzemeltetett járatok.
A nyári menetrendben történő üzemelést mindösszesen 8 darab Dash-8 Q400-as, és 2 darab Dash-8 100-as repülőgép fogja biztosítani.
Az Olympic Air-t a rivális, és jóval sikeresebb Aegean Airlines már többször megpróbálta felvásárolni. Első kísérlete 2010-ben volt, de az Európai Bizottság a versenyszabályokra és különböző jogi akadályokra hivatkozva elutasította azt, annak ellenére, hogy a két légitársaság már megegyezett az összeolvadásról, mégpedig úgy, hogy az Aegean Airlines márkanevet szüntették volna meg.
A második kísérletet 2012. október 21-én jelentette be az Aegean Airlines. Ha a 75 millió eurós üzletre rábólint az Európai Bizottság is, akkor a két légitársaság megtartja a saját nevét, és arculatát, csupán a tulajdonosi körben lesznek történnének változások, és az Olympic Air sokkal biztosabb anyagi háttérrel rendelkezhetne.
A most a flottát elhagyó repülőgépek, az Olympic Air felvásárlásától függetlenül valószínűsíthető, hogy az Aegean Airlineshoz kerülnek.