Címlap Címkék Boeing 797

Címke: Boeing 797

Nem lesz “797”-es programindítás Farnborough-ban

2019 év végéig dönthet a Boeing az új közepes méretű és hatótávolságú, sokak által 797-esként emlegetett típusról.

Még júniusban várja a hajtóműgyártók ajánlatait a Boeing a “797”-es típushoz

Június 27-ig kell beadnia ajánlatát a CFM International, a Pratt & Whitney és a Rolls-Royce hajtóműgyártóknak a Boeing új közepes, NMA típusához javasolt hajtóművekre. Vita van azon a téren is, hogy a Boeing szerint 4-5 ezer, míg a hajtóműgyártók szerint csak 2-3 ezer "797"-esre lesz kereslet.

Boeing 757-utód: céldátum már van, döntés még nincs

Ragaszkodik a 2025-ös forgalomba állítási céldátumhoz, de a program hivatalos indításával nem siet a Boeing. A gyártó szerint nem maga a repülőgép lesz forradalmian új, hanem a mögötte lévő gyártási technológia. Eközben az Airbus boszorkánykonyhájában is forralnak valamit.

Még tovább növelné az A321-es hatótávját az Airbus

Még tovább növelné az Airbus az A321LR-ek hatótávját, hogy konkurenciát állítson a még csak papíron létező Boeing 797-esnek. A cél, hogy az észak-amerikai légitársaságok ezt válasszák a 797-es helyett.

A Lufthansa Cityline-hoz is kerülehetnek CSeries-ek

A Swiss után a Lufthansa-csoport másik leányvállalata, a regionális jártokat teljesítő Lufthansa Cityline is vásárolhat a Bombardier CSeries-ekből Carsten Spohr vezérigazgató szerint.

CFM LEAP-származékkal pályázna a GE a Boeing „797”-eshez

Az A320neo és a Boeing 737 MAX hajtóművének továbbfejlesztésén gondolkodik a General Electric, ezzel tennének ajánlatot a Boeing tervezett új, közepes méretű típusához.

Lerántotta a leplet a Boeing a tervezett „797”-esről

Nyilvánosságra került a hivatalos koncepciórajz a Boeing tervezett új közepes méretű típusáról, a gép leginkább egy 767-esre emlékeztet. A Lufthansa vezetője közölte, hogy vizsgálják az elképzelést, a United szerint viszont nem lesz meg időben az új Boeing, ezért az Airbusnál is körülnéz.

Vegyesen fogadják a légitársaságok a Boeing tervezett közepes típusát

Szakértők szerint a tervezett új típus raktere túl kicsi lesz az ázsiai légitársaságoknak, míg az észak-amerikai, európai cégeknek nem kell a nagy tehertér. A Ryanair sokallja a Boeing 797-es egységköltségét a 737 MAX-hez képest, ezért a nem akar a vevők között lenni.

A330neo és Boeing “797-es” a United látókörében

A 757-esek és 767-esek leváltására a United az Airbus és a Boeing kínálatát is elemzi, a szintén öregedő 737-esek és A320-asok helyére pedig az Embraer és a Bombardier típusait is vizsgálja. A Boeing 777-200ER váltótípusa az A350-900-as lesz a flottában.

Tűrhető veszteség az A380-ason, kérdéses az A319neo sorsa

Még évente hat darab A380-as legyártásánál is elviselhető a veszteség az Airbus vezére szerint, a program iparilag életképes így is. Tom Enders úgy látja, lehet még esélye az A319neo-nak is, a házon belülre kerülő C Series ellenére, az A350-es gyártás 2019-ben fordul nyereségbe.

Nagyon tetszene a leendő Boeing “797-es” a Deltának

Szimpatizál a Delta a Boeing tervezett új közepes repülőgéptípusával, amely az A321neo mellett az öreg 757-esek és 767-esek váltótípusa lenne a légitársaságnál.

Megvalósulhat a még nagyobb Airbus A321neo

Lényegében elismerte az Airbus, hogy gondolkodik az A321neo törzshosszabbításán, de az biztos, hogy az új ajtókiosztással a jelenleginél tízzel több, 250 utas is elférhet a típusban.

Nagyot lépett előre a Boeing az új, 797-es típus megvalósítása érdekében

Noha még nem indították el hivatalosan a programot, de egy nagy névvel az élén szépen csendben projektirodát felállítottak a Boeing-gyárban az új közepes méretű repülőgéptípus koncepciójának vizsgálatára.

Kérdések és válaszok a tervezett közepes méretű repülőgépről

A Boeing és az Airbus is kihívások előtt áll, hogy megfeleljen a légitársasági igényeknek egy új generációs, hosszabb utakra is képes, közepes méretű típussal.

Részleteket árult el új fejlesztési terveiről a Boeing

Az amerikai gyártó vezetői a tervezett még hosszabb 737 MAX, a -10-es és a következő évtizedre elképzelt vadonatúj, közepes repülőgépéről adtak tájékoztatást.

Az A321neo-plus lehet az Airbus válasza a Boeing 797-re

A 757-es gyártósor leállítását követően az amerikaiak részéről parlagon hagyott szegmensben bontakozik ki a két nagy gyártó közti küzdelem új frontvonala.

Boeing 797: Formálódik a 757-esek és 767-esek utódja

Légipari vezetők ígéretes egyeztetéseket folytatnak a Boeing-gyárral a 757-esek és 767-esek közös utódjául szolgáló, 797-esnek nevezett tervről.

Légiközlekedési állások, képzések

Head of Ticket Sales

BUDPORT Handling Kft.

Raktáros

Magyar Duty-Free Kft.

Repülőgép szerelő (Debrecen)

Lufthansa Technik Budapest Kft.

Mérnökszolgálati munkatárs

Budapest Aircraft Service (BASe) Kft.

Könyvelő

Aeroplex of Central Europe Kft.

Repülőgép-szerelő gyakornok

Lufthansa Technik Budapest Kft.

Szakképzett B1, B2 vezető szerelő, line manager

Aeroplex of Central Europe Kft.

Ticket Sales Representative

BUDPORT Handling Kft.

Licensed B1 Aircraft Mechanic(s)

Lufthansa Technik Budapest Kft.

Értékesítő

Magyar Duty-Free Kft.

Pénzügyi Igazgató

Aeroplex of Central Europe Kft.
Hirdetés

Keresd az AIRportal.hu-t az Instagramon!