Címlap Címkék CFM LEAP

Címke: CFM LEAP

Jobban viselik majd a poros körülményeket a CFM LEAP hajtóművek

Az Indiában és Közel-Keleten felmerült meghibásodások miatt módosít új generációs hajtóművei egyes alkatrészein a gyártó.

Új hajtóműtechnológia fejlesztésébe kezd a CFM

Az eddigieknél 20 százalékkal alacsonyabb fogyasztású és kibocsátású erőforrás kifejlesztésébe kezd a GE és a Safran közös cége, az erőforrás hibrid és hidrogénmeghajtással is üzemelhet majd.

Szállíthat hajtóművet a General Electric a C919-hez

Megkapta a gyártó az exportengedélyt az amerikai kormánytól, így elhárult az akadály az elől, hogy hajtóműveket szállítson a kínai típushoz.

Világrekorder lett a CFM56-os hajtóműcsalád

A CFM56-os lett a világ első hajtóműcsaládja, amely átlépte az 1 milliárd repült órát. Ezzel együtt elhódította a leggyorsabban összegyűjtött óraszám címét.

Még mindig késésben van a CFM a 737 MAX-ok hajtóműveivel

Továbbra is küzd a szükséges mennyiségű szerkezetek leszállításával a francia-amerikai gyártó, mert nem tud lépést tartani a Boeing összeszerelési ütemének növekedésével.

Három éve áll szolgálatban az A320neo

A légitársasági tapasztalatok szerint az új generációs Airbus-keskenytörzsű tényleg meglepően keveset fogyaszt, a pilóták szerint pedig élmény repülni vele, az amúgy csendes hajtóművek nagyobb tolóereje miatt. Az első magyar lajstromjelű neo tavasszal érkezik a Wizz Airhez.

Veszélyben az Airbus idei éves gépátadási célszáma

Nagy hajrára lesz szüksége az Airbusnak, ha tényleg 800 repülőgépet akar az idén átadni az üzemeltetőknek, mert a Rolls-Royce kapacitáshiánya miatt kevesebb hajtóművet tud adni az Airbusnak, így nem lesz kész elegendő A330neo, viszont az ex-kanadai A220-asok megmenthetik a tervet.

Nemsokára száz A320neo állhat hajtóművek nélkül

Az Airbus üzemeiben hamarosan eléri a százat azon A320neo családba tartozó, elkészült gépek száma, amelyeket egyelőre nem tudnak átadni az üzemeltetőknek a hajtóműgyártók hibájából.

Veszélyben van az Airbus gépátadási célszáma

A problémás Pratt&Whitney-hajtóművek miatt valószínűleg nem tudja az Airbus tartani a gépátadások idénre tervezett számát. Eközben a gyártó arra készül, hogy az A350-esekből még többet szereljen össze havonta.

Átadta az első A321neót az Airbus

Az A320neo típuscsalád hosszabb törzsű változatának első üzemeltetője az Alaska Air csoporthoz tartozó Virgin America lett.

KarriAIR: Légiközlekedési állás, reptéri munka

Repülőgép-szerkezetjavító és oktató

Lufthansa Technik Budapest Kft.

Operations Officer

Fly-Coop Kft.

Repüléstájékoztató

HungaroControl Zrt.

Repülőtéri rendszerek specialista

Budapest Airport Zrt.

Repüléstájékoztató

Győr Pér Repülőtér Kft.

Rendszerüzemeltető mérnök

HungaroControl Zrt.

Short Term Maintenance Planner

Wizz Air Hungary Ltd.

OCC Logistics Agent

Wizz Air Hungary Ltd.

Service Design Specialist

Budapest Airport Zrt.

Elektrikus hibaelhárító

Budapest Airport Zrt.

Repülőgép festő-fényező tanuló

Lufthansa Technik Budapest Kft.

Kompozit szerkezetjavító technikus

Lufthansa Technik Budapest Kft.

Operatív védelmi járőr

Bud Security Kft.

EASA B1-es tapasztalt repülőgép-szerelő

Lufthansa Technik Budapest Kft.

AMO Quality Manager

Wizz Air Hungary Ltd.
Hirdetés
Translate »