Címlap Címkék Pratt & Whitney hajtómű

Címke: Pratt & Whitney hajtómű

Klasszikus A321-esekre cseréli neóit a Wizz Air Abu Dhabi

A Wizz Air emírségekbeli leánycége régebbi Airbus A321-esekre cseréli A321neo gépeinek többségét, mert a sivatagi környezetben az új generációs Pratt & Whitney hajtóműveknél tartóssági problémák tapasztalhatók.

Üzleti repülőgépek hajtóművével modernizálnák a B-52-es bombázókat

Nyilvánosságra hozta a Pratt & Whitney az amerikai légierő Stratofortess bombázóinak modernizálására adott javaslatát: egy eredetileg üzleti gépekhez tervezett hajtóművet ajánl, de ennek számos előnye lehet.

Hajtóműtípust vált a Frontier az újabb A320neo gépeinél

Az Indigo Partners érdekeltségébe tartozó amerikai fapados a jövőben érkező 134 darab új generációs Airbus-gépéhez nem az eddig használt CFM, hanem a versenytárs Pratt&Whitney erőforrását kéri.

Füst a Hawaiian A321neo gépének fedélzeten, vészkiürítés a leszállás után

Az egyik hajtómű meghibásodása miatt füsttel telt meg a Hawaiian Airlines Airbus A321neo repülőgépének fedélzete 20 perccel a leszállás előtt.
video

Hajtóműhiba miatt szakította meg útját a Delta MD-88-asa

Az egyik hajtómű meghibásodása miatt kényszerleszállást hajtott végre a Delta Air Lines egyik McDonnell Douglas MD-88 típusú repülőgépe.

2022-re forgalomba állhat a Falcon 6X

A Dassault bemutatta a Falcon 6X fedélzeti berendezését egy életnagyságú maketten, a típus PW800 hajtóművét pedig már javában tesztelik.

Három éve áll szolgálatban az A320neo

A légitársasági tapasztalatok szerint az új generációs Airbus-keskenytörzsű tényleg meglepően keveset fogyaszt, a pilóták szerint pedig élmény repülni vele, az amúgy csendes hajtóművek nagyobb tolóereje miatt. Az első magyar lajstromjelű neo tavasszal érkezik a Wizz Airhez.

Sok munkát ad az A220-as a Swiss karbantartóinak

Noha kitűnő repülőgép-típusnak bizonyul, a kanadai Bombardier-tól átvett Airbus A220-as a Pratt&Whitney-hajtóművek miatt okoz némi plusz munkát a legnagyobb üzemeltető svájci légitársaságnál. Az Airbus a gyártási kapacitás növelésén dolgozik.

Veszélyben az Airbus idei éves gépátadási célszáma

Nagy hajrára lesz szüksége az Airbusnak, ha tényleg 800 repülőgépet akar az idén átadni az üzemeltetőknek, mert a Rolls-Royce kapacitáshiánya miatt kevesebb hajtóművet tud adni az Airbusnak, így nem lesz kész elegendő A330neo, viszont az ex-kanadai A220-asok megmenthetik a tervet.

Még egy évig eltarthat az A320neo körüli zavar

A hajtóművek miatti, az üzemeltetőknek átadást hátráltató problémák az Airbus szerint csak jövő ilyenkorra rendeződhetnek, az idén ezért a tervezettnél több régi hajtóműves A320ceót szerelnek össze.

Vibrációt tapasztalnak az A320neók Pratt&Whitney-hajtóműveinél

Folytatódik, immáron a sokadik epizóddal az új generációs A320neo-típuscsaládra kifejlesztett Pratt&Whitney-hajtóművek problémasorozata.

Kapacitáshiányt okoz a Lufthansánál az A320neo-ügy

A tervezett repült óráknak csak a felét képesek repülni a német légitársaság új generációs Airbus-keskenytörzsűi, a Pratt&Whitney nem képes egyszerre elég javított részegységet és teljes hajtóművet kibocsátani.

A CFM és a Pratt is igyekszik túllendülni a hajtóműgondokon

A két gyártó igyekszik úrrá lenni az új generációs hajtóműcsaládjaik különböző problémáin, CFM LEAP-ből egyébként többet rendeltek az A320neo-vevők, mint a Pratt&Whitney szerkezetéből.

Átvette a C Series programot az Airbus a Bombardier-től

Július 1-jével hivatalosan is átvette a CSeries programot a Bombardier-től az Airbus, de a központ továbbra is Kanadában lesz. Az Airbusnak lesz mit helyre tennie.

Ismét hibát találtak a Pratt új generációs hajtóművén

Folytatódik a szappanopera: az amerikai repülésfelügyelet direktívája szerint 189 darab PW1100G szerkezetben kell részegységet cserélni a nagy nyomású kompresszor-egység egy újabban felfedezett, idő előtti korróziója miatt.

Nemsokára száz A320neo állhat hajtóművek nélkül

Az Airbus üzemeiben hamarosan eléri a százat azon A320neo családba tartozó, elkészült gépek száma, amelyeket egyelőre nem tudnak átadni az üzemeltetőknek a hajtóműgyártók hibájából.

Újabb hiba: Rövidzárlat lehet az A320neo hajtóműveiben

A Lufthansa leállította a tíz A320neo típusú gépét, mert a Pratt&Whitney-hajtóművekben a kábelek kidörzsölődhetnek, a mérnökök már dolgoznak a megoldáson.

Átadta az Airbus az első Pratt & Whitney hajtóműves A321neót

A japán ANA légitársaság lett az első üzemeltetője a Pratt & Whitney PW1100G-JM hajtóművekkel felszerelt A321neo típusnak, ezzel a hajtóművel rendelte A321neóit a Wizz Air is.

Elkezdődhetnek a hajtóműcserék az indiai A320neo-kon

Az IndiGo és a GoAir hibás Pratt&Whitney-hajtóművek miatt földre kényszerült A320neo gépei hamarosan megkaphatják a cserehajtóműveket az amerikai gyártótól.

A321neókra cserélné A320neo rendelését a Qatar

Tárgyalásokat folytat a Qatar az Airbusszal arról, hogy a 80 darabos A320neo rendelését A321neókra, a Pratt hajtóműveket CFM-re konvertálják.

A Pratt & Whitney hajtóművét választotta A321neóihoz a Wizz Air

A Pratt & Whitney PurePower Geared Turbofan hajtóművével szereli fel a tavaly megrendelt 110 darab Airbus A321neo típusú repülőgépét a Wizz Air.

KarriAIR: Légiközlekedési állás, reptéri munka

Repüléstájékoztató

Győr Pér Repülőtér Kft.

Elektrikus hibaelhárító

Budapest Airport Zrt.

Operations Officer

Fly-Coop Kft.

Repülőgép-szerkezetjavító és oktató

Lufthansa Technik Budapest Kft.

Repülőtéri rendszerek specialista

Budapest Airport Zrt.

Short Term Maintenance Planner

Wizz Air Hungary Ltd.

Kompozit szerkezetjavító technikus

Lufthansa Technik Budapest Kft.

Szolgálatvezető

HungaroControl Zrt.

Operatív védelmi járőr

Bud Security Kft.

EASA B1-es tapasztalt repülőgép-szerelő

Lufthansa Technik Budapest Kft.

Rendszerüzemeltető mérnök

HungaroControl Zrt.

Repüléstájékoztató

HungaroControl Zrt.

Service Design Specialist

Budapest Airport Zrt.

AMO Quality Manager

Wizz Air Hungary Ltd.

OCC Logistics Agent

Wizz Air Hungary Ltd.

Repülőgép festő-fényező tanuló

Lufthansa Technik Budapest Kft.
Hirdetés
Translate »