Elindul a Lufthansa „Memory Network” digitális kampánya, amelyben az utasokat élményeik megosztására ösztönzi a német légitársaság.

A Lufthansa lapunkhoz eljuttatott közleménye szerint az online kampány célja, hogy utazásra ösztönözzön azáltal, hogy lehetővé teszi az utazás szerelmeseinek élményeik megosztását a http://www.lufthansa-memory-network.com/ honlapon.

A platform a neurális hálózatok mintájára szerveződő, online fényképalbumként működik: a felhasználók összegyűjtött emlékeit többek között úti cél, aktivitás, dátum és más releváns kulcsszavak szerint rendszerezhetik. A felületre Facebook, Twitter vagy e-mail fiókjukon keresztül lehet bejelentkezni, majd a helyszínt, évet, alkalmat és az emlék más jellemzőit megadó címkékkel ellátva tölthetőek fel az utazásról szóló fényképek.

Grafika: Lufthansa | © AIRportal.hu

Grafika: Lufthansa


A hálózaton belül aztán más utazók emlékeit is elérhetik kulcsszavas kereséssel vagy a képek év, földrész vagy ország szerinti szűrésével, sőt hozzá is szólhatnak mások fényképeihez. A felhasználók értesítést kapnak, ha valaki más is az övékhez hasonló emléket tölt fel. A fényképet feltöltők automatikusan ajándéksorsoláson vesznek részt.

A kampány a Lufthansa örökségre és múltjára hívja fel a figyelmet, mely téma egész évben fontos szerepet játszik a légitársaság kommunikációjában.

MEGOSZTÁS