A Germanwings történetében lezárult egy korszak: a légitársaság utolsó, régi dizájnt viselő repülőgépe 2013. június 20-án hagyta el a flottát.

Az Airbus A319-es típusú repülőgép még a markáns ezüstszürke, szeder és sárga színekben indult a kölni repülőtérről egyenesen a csehországi Ostravában található fényező üzembe. A következő napokban ott készítik elő a D-AGWI jelzést viselő járművet az „új Germanwings” flottájában való bevetésre: a gépet fehér-szürke fényezéssel, új felirattal és az új logóval látják el.

A Germanwings teljes flottájának átalakítása a lehető legrövidebb időn belül zajlik le, amennyiben az utolsó repülőgép néhány napon belül visszatér. Előző év december 19-én érkezett meg a flotta első, immár új külsőt kapott repülőgépe. Időközben 37 repülőgépet festettek át, az utolsó, D-AGWI jelzésű gép pedig kiegészíti a legnagyobb német diszkont légitársaság flottáját. Az „új Germanwings” 2013. július 1-jén startol új márka- és termék koncepció mentén, amely az egyedülálló „à la carte“ repülés élményét hozza magával. A D-AGWI jelzésű repülőgépet a jövőben a hat bázisrepülőtér egyikén – Köln/Bonnban, Stuttgartban, Hamburgban, Hannoverben, Berlinben vagy Dortmundban – vetik be és németországi vagy európai célállomásokra juttatja majd el a Germanwings utasait.

Az Airbus-t 2008. január 22-én újonnan vette át a Germanwings Hamburgban. Ez a 3358. repülőgép, amely a sikeres A320-as termékcsaládból az európai gyártótól került kiszállításra. Két hajtóműve a svájci gyártótól, az IAE-től (International Aero Engines AG) származik. A jármű 150 utast képes kényelmesen és gyorsan eljuttatni a célállomásra.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!