Delights to Go néven új szolgáltatást tesztel a Lufthansa a müncheni repülőtéren: kiváló minőségű gourmet dobozokat kínálnak a váróhasználatra jogosult Lufthansa-utasoknak, akiknek nincs idejük igénybe venni a lounge-ok szolgáltatásait. A légitársaság közlése szerint fél éven át tesztelik a szolgáltatást a bajor főváros repülőterén.

A rendszeresen utazók számára bizonyára ismerős a helyzet: az ember útban van a repülőtér felé, és már alig várja, hogy ihasson egy csésze kávét és harapjon valamit a Lufthansa várójában. Ám amikor végre kiér a reptérre, és rápillant az órára, rádöbben, hogy erre már nem lesz ideje. „Delights to Go” néven a Lufthansa most praktikus megoldást dolgozott ki az ilyen esetekre.

Az új étkezési csomagot a Müncheni repülőtéren fogják tesztelni szeptember 5-től, hat hónapon át.

A 2-es terminál központjában, a G19-es kapu melletti Lufthansa váróban az utasok most dizájnos önkiszolgáló területen fogyaszthatnak kiváló minőségű snackeket és italokat. Az ingyenes ajánlat beszállókártyával vehető igénybe a váró bejáratánál.

Forrás: Lufthansa

Az utas modern, interaktív felhasználói felületen választhat egy dobozt a képernyőn megjelenített három kategória közül. A kategóriák: klasszikus (pl. tonhalas tekercs és görög saláta), egészségtudatos (csírás szendvics körtével és fügemustárral vagy quinoás gyömbérsaláta) és helyi (pl. müncheni virslisaláta).

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A főétel mellé édes vagy sós snack, friss gyümölcs és egy kis üveg víz jár. Az ajánlat kéthetente változik. A kategória kiválasztását követően a tetszetős, masszív kartondoboz becsusszan a monitor alatti ergonomikus kiadórekeszbe.

Közvetlenül a rekesz mellett az utasok kávéspecialitás, tea, víz és többféle gyümölcslé közül választhatnak. Az ital kiválasztása után a pohár beilleszthető a dobozba épített pohártartóba, a teljes doboz papírzacskóba csomagolható, és az utas máris továbbsiethet az indulási kapuhoz.

A Lufthansa a frankfurti Senator váróban végzett helyszíni teszt alapján dolgozta ki az új étkezési lehetőséget. Az eredmények azt mutatták, hogy a váróba betérő, időszűkében lévő vendégek közül sokan igénylik, hogy legyen egy hatékony és időtakarékos utasellátási opció, amelyet út közben is igénybe vehetnek. Ha az utasnak több ideje van, természetesen továbbra is felkeresheti a Lufthansa többi váróját a Müncheni repülőtéren.