Kezdőlap Fedélzeti szolgáltatások, légiutazás

Fedélzeti szolgáltatások, légiutazás

Légitársaságok fedélzeti termékei, szolgáltatásai, kabintermékek, fedélzeti szórakoztatórendszerek, repülőterek szolgáltatásai, exkluzív várók, loungeok, repülőtéri vásárlási lehetőségeke, újdonságok.

A légvonalban mért távolság alapján kell kártalanítani a késő repülőjáratok utasait

A csatlakozással közlekedő légi járat törlése vagy jelentős késése esetén az utasoknak nyújtandó kártalanítást az indulási és az érkezési repülőtér között közvetlen járattal megtett, légvonalban mért távolság alapján kell kiszámítani.

Kevesebb kézipoggyászt vihetnek a fedélzetre a Ryanair utasai

Csak az elsőbbségi beszállítással rendelkező utasok vihetnek két kézipoggyászt a Ryanair járatok fedélzetére novembertől, a többi utasnak a második - nagyobb - csomagokat a beszállításkor le kell adni.

Ingyen átfoglalhatnak korábbi járatra a Lufthansa üzleti utasai

Szeptembertől az Austrian Airlines, a Lufthansa és a SWISS „Economy Flex” és „Flexible Business Class” foglalási kategóriáinak utasai és az egyéni vállalati díjszabással utazók ingyen átfoglalhatják visszaútra szóló jegyüket egy korábbi járatra az utazás napján az európai járatokon.

Fapados árral is készül az American Budapestre

Fapados árral is készül az American Airlines a transzatlanti, így az új, budapesti járatán is. Mindezt a nagy árversennyel indokolták, de benne van az új vásárlók bevonzása is.

A takarók és fülhallgatók bánják az árversenyt

Folytatódik a költségracionalizálás, és az újabbnál újabb, vagy inkább fapadosabbnál fapadosabb árkategóriák bevezetése. Az Aer Lingus fapados csomagjában már takaró és fülhallgató sincs a hosszútávú járatokon.

Nyugtató hatású étellel próbálkozik a Monarch

Egyre több a balhézó utas, ezért a brit Monarch Airlines azzal próbálja javítani a helyzetet, hogy nyugtató hatású ételeket szolgál fel a fedélzeten.

Felfüggesztette a TopBonus törzsutasprogramját az Air Berlin

A felfüggesztés azt jelenti, hogy a légitársaságnál törzsutas-kártyával rendelkező utasok nem tudnak nem új mérföldeket gyűjteni, és a meglévő mérföldjeiket sem válthatják be.

Átalakítja az A380-asainak berendezését a Qantas

Növeli a prémium turista és a business-osztályú ülések számát a Qantas az A380-asain, miközben a normál turista székek száma csökken, összesen mégis eggyel több utast szállítanak majd a kengurus szuperjumbók.

Előre megrendelhető az étel a Qatar prémium osztályain

Új szolgáltatással rukkolt elő a Qatar Airways a business és az első osztály utasainak: előre megrendelhetik ételeiket a járaton rendelkezésre álló választási lehetőségek közül.

Exkluzív borok és pezsgők széles választékát vezeti be az Emirates

Az Emirates világszínvonalú borprogramjának keretében továbbra is exkluzív bor- és pezsgőkínálattal kápráztatja el utasait a fedélzeten és a reptéri lounge-okban egyaránt.

Mobilos fizetést vezet be a Level járatain az IAG

Mobilos fizetési rendszert vezet be új légitársaságánál, a Levelnél az International Airlines Group, így az utasok minden vásárlást a saját telefonjukról, vagy tabletjükről intézhetnek.

Ilyen székeken ülhetünk majd a Ryanair új gépein

A 2019-től érkező Boeing 737 MAX 200-asain olyan újfajta üléseket vezet be a Ryanair, amely az ígéretek szerint több lábteret biztosít az eddiginél.

Virtuális valóság az Air France business osztályán

Új szolgáltatással bővíti az Air France a business osztályú kabintermékét: augusztustól már a virtuális valóságot garantáló headsetek is elérhetőek lesznek, kísérleti jelleggel egyelőre a Saint Martin-i járaton. Hamarosan egyre több járaton találkozhatunk majd kiterjesztett valósággal, és 3D-s moziélménnyel is.

Nem kell többé vízum a magyar turistáknak Katarba

Nyolcvan ország, köztük Magyarország állampolgáraival szemben azonnali hatállyal feloldotta a vízumkötelezettséget Katar.

A befújt levegő minőségéről hozhatnak törvényt az USA-ban

Szakszervezeti kezdeményezésre és egy demokrata szenátor támogatásával az Egyesült Államok Szenátusa törvényt hozhat a repülőgépek fedélzetére befújt levegő minőségéről.

Értesítést küld a késő poggyászról az American Airlines is

Értesítést küld az American Airlines az utasoknak a mobiltelefonos alkalmazás segítségével, ha az utas poggyásza nem oda, vagy nem akkor érkezik meg, ahova annak tulajdonosa.

Kilenc éve kényeztetik az utasokat az Emirates A380-fedélzeti lounge-ok

A légitársaság az évfordulóra megújította a szolgáltatást.

Nem ad középső ülést egyedül utazó nőknek a Vistara

Nem ad középső ülést az egyedül utazó nőknek az indiai Vistara és egyéb szolgáltatásokkal is igyekeznek elejét venni a szexuális zaklatásnak, és támadásoknak.

Síkba dönthető székek lesznek a Malaysian 737-esein

Teljesen sík ággyá alakítható business osztályú székek lesznek a Malaysia Airlines Boeing 737 MAX 10-esein, amelyek 2021-ben állnak forgalomba.

Lenyűgöző új egyenruhát mutatott be a Hainan Airlines

A párizsi divathéten bemutatta a Hainan Airlines a legújabb egyenruháit, amelyek a kínai tradíciókat és a nyugati formákat ötvözik.

Új étkészletek a Lufthansa hosszútávú járatain

A Lufthansa mától időtálló, modern és kiváló minőségű új étkészlettel szolgálja fel az ételeket, italokat a turista osztály utasainak a hosszútávú járatain.

500MB adatforgalom ~16 dollár az Emiratesnél

A bejelentkezést követő első két órában 20MB-ig minden utas ingyen netezhet, de efölött aki nem rendelkezik törzsutastagsággal keményen fizetni fog.

Elindult a Wizz Air új mobilalkalmazása

Az Android és iOS készülékek felhasználói számára ingyenes appban, egyszerűbbé a foglalás folyamata, és a beszállókártya offline is elérhető.

Ingyenes és automatikus check-in 100 légitársaságnál

A Lufthansa Innovation Hub AirlineCheckins.com nevű digitális megoldása a világ 100 légitársaságának járataira végzi el automatikusan a check-in folyamatát.

A check-in-nél kifizethetők a Lufthansa kiegészítő szolgáltatások

A Lufthansa Csoport közvetlen fizetést támogató kártyaterminálokat telepít a check-in pultnál és a kapuknál, az Amadeus Airport Pay-jel fizethetnek az utasok.

Repülőjegy keresés

Oda-vissza Egyirányú

Honnan

BudapestBécs

Hova

LondonPárizsBarcelona

Odaút

Visszaút

Felnőtt

Gyerek

Csecsemő

+/- 3 nap

Business

Repülőjegy keresés

Légiközlekedési állások, képzések

Crew Planner

ASL Airlines Hungary Kft.

Licensed B1 Aircraft Mechanic(s)

Lufthansa Technik Budapest Kft.

Repülőgép gépészmérnök

Aeroplex of Central Europe Kft.

Check-in agent

BUDPORT Handling Kft.

Gépkocsivezető – Prága

Éden Rent Kft.

Eladó – Heinemann Duty Free

Magyar Duty-Free Kft.

Check-in ügyintéző

Malév GH Zrt. (AIDe-Hungary)

Repülőgép-szerelő gyakornok

Lufthansa Technik Budapest Kft.

Éjszakás gépkocsivezető

Éden Rent Kft.

AirportShop ajánló

Kövess minket a Facebookon!