A KLM bemutatta új, interaktív hangvezérlésű csomagolási segédjét a Google Home-on. A BB (Blue Bot) nevet viselő szolgáltatás egy olyan mesterséges intelligenciával rendelkező funkció, amely a kiválasztott célállomást, az utazás időtartamát és a helyi időjárást figyelembe véve látja el az utasokat személyre szabott tanácsokkal arról, hogy mi is kerüljön bőröndjükbe.

A Holland Királyi Légitársaság új szolgáltatása lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy saját hangjukon létesítsenek kapcsolatot, adjanak utasításokat és tegyenek fel kérdéseket a mesterséges intelligenciával rendelkező eszköznek.

A BB, a Blue Bot rövidítése a KLM bot szolgáltatása, amely egy olyan hangvezérlésű csomagolási lista, melynek a közlejövőben emlékeztető listát is küldhetnek majd a Google Home-on keresztül, amennyiben nem tudnak valamit rögtön bepakolni, és későbbi emlékeztetésre van szükségük.

Forrás: KLM

„A KLM évek óta elkötelezett az utasok igényeinek személyre szabott kielégítése iránt. Az új Google Home BB szolgáltatás digitális stratégiánk következő lépcsőfoka, amelyben mesterséges intelligenciával segítjük a gördülékeny utazást: a KLM ezúttal egy új interaktív pakolási segéddel szeretné megkönnyíteni a KLM utasok indulását” –nyilatkozta Pieter Groeneveld, az Air France-KLM digitális szenior alelnöke.

A KLM BB szolgáltatása mesterséges intelligencián alapul, emellett a KLM rendszerével és külső technológiákkal van összekötve.

A rendszer tanulékony, és egyedi személyisége van: segítőkész, barátságos, professzionális.

Minél többet használja az utas, annál okosabbá és személyesebbé válik. A BB 2017 szeptemberében indult, és a Messenger applikáción keresztül segített az repjegyfoglalásban. A jövőben a BB tovább fejlődik, új szolgáltatásokat kínál majd új platformokon.