A héten forgalomba állította középhatótávú flottája első felújított fedélzetű gépét az Air France. A francia légitársaság 50 millió eurós beruházással állt neki felfrissíteni keskenytörzsű utasszállítóinak belsejét. Az első járat, amelyen már az új bőrülésekben foglalhattak helyet az utasok Toulouse-ból Párizsba közlekedett.

Március 18-án szállt fel az az Airbus A319-es, amely elsőként esett át az Air France középhatótávú flottájának fedélzetfelújító programján. Azért Toulouse-ból, mert itt található a felújítást végző Air France Industries, amelyre az idei első félévben összesen 24 darab A319-est bízott a légitársaság. A nagyobb utasbefogadó képességű A320-as típusnak, összesen 25 gépnek pedig 2016 első félévében látnak itt neki, de van még gép bőven, hiszen az Air France-flotta pillanatnyilag több, mint 120 A320-assal (A318/319/320/321) rendelkezik.

Az átalakítás első körében a gyáriak 7800 ülést fognak kicserélni olyanokra, amelyeket a légitársaság szerint az utasok véleményét is figyelembe véve választottak ki a turista és üzleti osztályra egyaránt. Az Air France állítólag tízezer utazót kérdezett meg arról, szerintük milyen is a jó ülés. Az ülés és kényelme kétségkívül az egyik, ha nem a legfontosabb eleme egy utazásnak, de az Air France a fedélzeti kiszolgálásban is újítani igyekszik, vagyis nemcsak a bőrülések lesznek újak, hanem az is, amit az utaskísérők felszolgálnak.

Az új vállalati direktíva szerint ugyanis minden két óránál hosszabb útvonalon meleg étellel kínálják az utasokat, ami alól a turista osztály sem lesz kivétel. A régi időkben ez nem volt szokatlan, de manapság, amikor a hagyományos légitársaságok rövid-, és középhatótávú vonalain is egyre inkább a low-cost modell kezd eluralkodni Európában, igenis elismerésre méltó lehet ez a hozzáállás.

Sőt az Air France azt ígéri, hogy a rövidebb járatokon is teljesebb ellátásra törekednek mint az manapság szokás, megintcsak beleértve a turista osztályt is, amelyen croissant, édes, vagy sós falatok, illetőleg szendvicsek közül lehet válogatni.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Az Air France – KLM az elmúlt két évben mintegy 1 milliárd eurós ráfordítással kezdett neki a hosszú távú járataival kapcsolatos szolgáltatásai megújításának. A szélestörzsű gépek fedélzet felújítása mellett a földi kiszolgálási oldalon is elindítva, vagy már el is végezve a versenyképességet javító korszerűsítést. Ezt követően tavaly év végén hirdette meg az Air France a középhatótávú gépeket érintő programját, amely ilyen formán a budapesti járatokat is érinti, hiszen ezekre a légitársaság az A320-as típuscsaládból származó gépeivel közlekedik Párizsból, idén március 29-től ráadásul már naponta négyszer.

A Business és Economy osztályok megújuló üléseit bemutató videó

Forrás: Air France Youtube csatorna

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!