Mivel nagy igényt lát az üzleti utazók körében, a Eurowings jövő tavasztól igazi business-osztályt kínál majd a Düsseldorfból az Egyesült Államokba közlekedő járatain, fekvőhellyé alakítható ülésekkel és színvonalas kiszolgálással.

Jövő év áprilistól közlekedik majd a Lufthansa-diszkontleány Eurowings a düsseldorfi reptérről New Yorkba, Miamiba és Fort Myersbe, felváltva a csődbe ment Air Berlint, de a hírek szerint saját résidőkkel. Mivel pedig a cég nagy keresletet lát az üzleti utazók körében, új kabintermék is lesz.

A BIZclass-nak nevezett üzleti osztályon fekhellyé alakítható ülések és színvonalas kiszolgálás lesz, ínyenc ételekkel.

A légitársaság egyelőre csak egy alacsony felbontású látványtervet tett közzé a közösségi média felületein az új BIZclassról. (Forrás: Eurowings)

A légitársaság közleménye szerint a diszkontok között elsőként vezet be a világon ilyen kabinterméket.

Egy illetékes közlése szerint a tényleges berendezést a jövő márciusi berlini ITB-vásáron mutatják be, addig finomhangolják még a végleges terméket.

Azt is később közlik, hogy mikortól foglalhatók a jegyek erre az osztályra, de az eddigi három tarifakategória nem változik az ígéretek szerint.

Mint arról beszámoltunk, ezeket a járatokat a már teljesen Lufthansa-tulajdonban lévő Brussels Airlines személyzete viszi majd, de az anyacégtől érkező két A340-300-assal, amelyhez egy A330-300-as is csatlakozik majd.

A közölt látványterv alapján a jól ismert 2-2-2 elrendezésű székek világos huzatot kapnak, amit a Eurowings bordó színű részletei dobnak fel. A saját A330-200-asain eddig csak prémium turistának minősíthető, 2-3-2 elrendezésű kabinrész volt egyébként.

Az új kabintermék várhatóan megjelenik a Punta Cana és a mexikói Cancún felé közlekedő járatokon is – írja az aero.de portál. Carsten Spohr Lufthansa-vezér nemrég arról is szólt, hogy gondolkodnak egy Düsseldorf-Los Angeles járat beindításán is, de döntés még nem született.

A költségek csökkentésére létrehozott, öt darab A340-300-ast a Cityline-ba kiszervező, turistajáratokat működtető üzemegység pedig megszűnik, a pilótákkal a számos sztrájk után megkötött egyezmény értelmében.