Címke: A320
Átadták az első áruszállítóvá alakított A320-ast
Egy új indiai cargo-légitársasághoz került a példány, ezzel a típusváltozattal teljessé vált az Airbus konverziós programja.
Százhatvan repülőgépet vásárolna az Air France-KLM
A francia-holland légitársasági csoport a KLM és a Transavia keskenytörzsű flottáját szeretné megújítani, hatalmas megrendeléshez juthat az Airbus vagy a Boeing.
Tovább növelné az Airbus az A320-as típuscsalád gyártási rátáját
A következő év végére az Airbus az eddig hivatalosan bejelentettnél is nagyobb mértékben szeretné felpörgetni az A320-as típuscsalád gyártási rátáját.
Harminc új nagy hatótávú gépet kaphat a LOT és a Condor
A lengyel nemzeti légitársaságnak tíz, a most megvett német szabadidős cégnek pedig húsz darab nagy hatótávú gépet szerezne be a PGL állami holding, a Condor megjelenhet Magyarországon is.
Aegean Airlines, a kelet-mediterrán specialista
A magyar utazóknak az Aegean Airlines jó lehetőségeket kínál elmenekülni a nyirkos-hideg időből a téli menetrendi időszakban nem csak Athénba, hanem athéni átszállással például Kréta, Ródosz és Ciprus felé.
Harminc éve szolgál a Lufthansa egyik első A320-as gépe
Öreg Airbus nem vén Airbus: a német légitársaság egyik legelső Airbus-keskenytörzsűje pont három évtizede került a flottába, ahol jelenleg is aktívan üzemel.
Jelentősen kibővült az Airbus kabinberendezési központja
Modellekben és 3D-s virtuális valósággal most már nem csak az A350-esek, hanem az A320-as és A330-as típuscsalád beltere is megtervezhető a gyártó hamburgi bázisán.
Öt ok, amiért elbukott az izlandi Wow Air
A költségek kordában tartásának hiánya, nem megfelelő készpénz-gazdálkodás, a széles törzsű gépek üzembe vétele - többek közt ezen okokból ment csődbe a fapados az igazgatótanács volt tagja szerint.
Háromszáz Airbus-gépet rendel a kínai állami holding
A China Aviation Supplies Holding Company az európai repülőgépgyártótól A320-as és A350-es típuscsaládba tartozó repülőgépeket szerez be a kínai légitársaságok számára.
Az Easyjet A320neójával kezdődik a forgalomirányítási reform tesztje
A FANS-C technológia révén lehetővé válik az útvonalak optimalizálása, ezáltal a légiforgalom áramlása is gördülékenyebbé válik, a repülőgépek üzemanyag-fogyasztása és zajkibocsátása csökkenni fog.
Módosítja a nagy A320neo-megrendelését az Avianca
Száz példányra szóló szerződéséből többet töröl, és számos gép átvételét elhalasztja a dél-amerikai holding, hogy csökkentse a kiadásait. A pénzügyi gonddal küzdő brazil érdekeltségét pedig az egyik versenytárs venné meg.
Még mindig késésben van a CFM a 737 MAX-ok hajtóműveivel
Továbbra is küzd a szükséges mennyiségű szerkezetek leszállításával a francia-amerikai gyártó, mert nem tud lépést tartani a Boeing összeszerelési ütemének növekedésével.
Megfelezi a flottáját a bajban lévő izlandi Wow Air
A pénzügyi nehézségekkel küzdő fapados kivonja a megmaradt A330-asa mellett több A321-esét is, a húszból tizenegy repülőgépe marad, és nem kéri a lízingelni tervezett A330neókat sem.
Orosz repülőgépeket vásárolna a Syrian Air
Mivel a nemzetközi szankciók miatt nem juthat az Airbus vagy a Boeing gyártmányaihoz, az Irkut MSz-21-es iránt érdeklődik a szíriai állami légitársaság vezetője.
Boeing 737-esekre áll vissza a Czech Airlines
Elbúcsúznak a megmaradt A319-esek, a tulajdonos Travel Service egyik Boeing 737-ese már meg is kapta a cseh nemzeti légitársaság arculatát.
Még egy évig eltarthat az A320neo körüli zavar
A hajtóművek miatti, az üzemeltetőknek átadást hátráltató problémák az Airbus szerint csak jövő ilyenkorra rendeződhetnek, az idén ezért a tervezettnél több régi hajtóműves A320ceót szerelnek össze.
Újabb vevő állt el a legkisebb 737 MAX vásárlásától
Már csak 53 példányra van szerződés a Boeing 737 MAX 7-ből, a jövőre induló kanadai Jetlines törölte a megrendelését és inkább Airbus-flottát fog felépíteni.
Új lehetőségeket nyitnak a „crossover” jetek
A Bombardier C Series családja és az Embraer E2-je új generációs típusként nagyobb nyereségességet és eddig nem tapasztalt flexibilitást nyújt a légitársaságoknak.
A Boeing az eddiginél is nagyobb hátrányba kerülhet Kínában
A Boeing az árkülönbségből fakadó hátrányához képest is rosszabb helyzetbe kerülhet az Airbusszal szemben a Kínában az amerikai repülőgépekre bevezetendő plusz adók miatt. A meccs azonban még nincs lejátszva.