A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) és a Wizz Air Hungary Kft. konzultációjának eredményeképpen a légitársaság pontosítja üzletszabályzatának egyes rendelkezéseit.

HA-LXA (Fotó: AIRportal.hu) | © AIRportal.hu

HA-LXA (Fotó: AIRportal.hu)

A hatóság arról tájékoztatta az MTI-t, hogy az NFH a kelet-közép-európai régió államaiból egyedülálló módon vett részt abban az európai uniós fogyasztóvédelmi kezdeményezésben tavaly, amelynek célja az európai légitársaságok szerződési feltételeinek fogyasztói szempontból kedvezőbbé tétele volt. A fogyasztóvédelmi hatóság kezdeményezte a tárgyalásokat a magyarországi székhelyű Wizz Air légitársasággal, és a légitársaság üzletszabályzatának átvizsgálása után több ponton módosítási javaslattal élt.

A Wizz Air Hungary Kft. vállalta, hogy pontosítja üzletszabályzatának egyes rendelkezéseit, módosítja egyes panaszkezelési szabályait.

A Wizz Air egyebek mellett bővíteni fogja a díjmentes név- és adatváltoztatások körét, különös tekintettel a foglaláskor előforduló elírásokra, valamint díjmentes elállási jogot biztosít a kivételes módon utólagosan felmerülő jelentős viteldíjemelések esetére.

A Wizz Air számlájára befizetett összegek bizonyos feltételek mellett már visszatéríthetők lesznek, amire eddig nem volt lehetőség.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A légitársaság tájékoztatása szerint az üzletszabályzat módosítási eljárásának megindítása januárban várható – tette hozzá a hatóság.

Az NFH bízik benne, hogy a pontosításoknak köszönhetően elégedettebbek lesznek a fogyasztók, ezért a jövőben is figyelemmel fogja kísérni a légitársaságok gyakorlatát – olvasható a közleményben.

Kövess minket a Google Newson, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Kövess minket a Google News hírfolyamban!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!