Címlap travelAIR Légiutazási magazin Fedélzeti szolgáltatások, utazási élmény

Fedélzeti szolgáltatások, utazási élmény

Fedélzeti szolgáltatások, Passenger experience / Utazási élmény, Fedélzeti berendezés, Fedélzeti ellátás/catering, Fedélzeti internet/wifi, fedélzeti szórakoztatórendszer (IFE), Fedélzeti review-k: frist class, business class, turista osztály, diszkont/fapados szolgáltatások

Kipróbáltuk a LOT Budapest–Szöul járatát

A LOT meghívására a prémium turista osztályon próbáltuk ki a magyar és dél-koreai főváros között nemrég elindított közvetlen járatot, amely jelenleg a leghosszabb közvetlen, menetrend szerinti útvonal a budapesti repülőtérről.

Forgalomban a Qantas elsőként felújított A380-asa

A Qantas a korábban bejelentett terveknek megfelelően tizenkét, az élettartama derekán járó óriásgépe fedélzetét újítja fel, több millió dolláros beruházással.

Óriási lehetőségeket rejt az új technológia, amit már tesztel az Airbus

Az Airbus megkezdte az úgynevezett "csatlakoztatott kabintechnológia" tesztelését, ezzel a repülési élmény és az utasok által igénybe vett szolgáltatás a mainál sokkal inkább személyre szabottá tehető. 

Támogató csapatot hozott létre speciális igényű utasainak a British Airways

A British Airways 6,5 millió fontos beruházása részeként dedikált csapatot hozott létre korlátozott mozgásképességű utasai támogatására, az évi több mint félmillió speciális igényű vendégét zökkenőmentes utazáshoz segítve. 

Repülőgép részekből készült kollekciót kínál a Lufthansa

A repülőgépek és a repülés szerelmesei garantáltan imádni fogják a Lufthansa új kollekcióját, amely egy nyugdíjazott A340-600-as repülőgép elemeiből készült.

Megújul az Air Italy fedélzeti menüje

Megújítja a fedélzeti szolgáltatásait és a menüjét az Air Italy minden hosszútávú járatának turista osztályán.

Környezetbarát kényelmi csomaggal rukkolt elő a Virgin Atlantic

Felfedte vadonatúj, környezettudatos alapanyagokból készült kényelmi csomagját a Virgin Atlantic, amit először szeptember 10-én, a légitársaság új Airbus A350-es repülőgépének prémium és felső kategóriájú osztályain vehettek kezükbe az utasok.

Ilyen lehet a jövő kabinberendezése az ultrahosszú járatokon

Egy tervezőcég izgalmas ötlettel rukkolt elő, amely elviselhetőbbé tenné az ultrahosszú járatokat: a repülőgépen közösségi teret alakítanának ki, ahol helyet kapna egy kisebb konyha, mozgásstúdió és étterem is.

Szokatlan extrák turista osztályon utazóknak

A turista osztályon ülni nem tartozik a legkényelmesebb utazási élmények közé, de egyes légitársaságok igyekeznek az olcsóbb jegytípust választóknak is komfortos környezetet teremteni.

Okostelefon segíti a British Airways légiutas-kísérőinek munkáját

Technológiai és képzési beruházásának részeként a British Airways légiutas-kísérői Iphone XR típusú mobiltelefont kapnak, amelynek segítségével még inkább személyre szabottá tehetik a fedélzeti kiszolgálást. 

Repüléstől félő utasainak indít szolgáltatást a Virgin Australia

Új programmal igyekszik tájékoztatni és megnyugtatni a Virgin Australia a repüléstől félő, vagy egyszerűen csak gyakorlatlanabb, aggódóbb utasait az utazás előtt.

VR-technológiát tesztel első osztályú kabinjaiban a British Airways

A brit légitársaság új szolgáltatással tervezi bővíteni első osztályának kínálatát, virtuális valóság technológiájával működő fejhallgatós szemüvegeket tesztel kiválasztott járatokon 2019 végéig. 

Kipróbáltuk az Air Baltic Budapest és Riga közötti járatait

Az Air Baltic légitársaság meghívására kipróbáltuk a Budapest–Riga–Budapest útvonalat, amelyen kétféle repülőgéptípussal is utazhattunk.

Egyszerűbbé teszi a csomagfeladást az Iberia új szolgáltatása

A spanyol légitársaság innovatív szolgáltatásával az utasok akár napokkal az utazás előtt kiszállíttathatják poggyászukat a repülőtérre Madrid vagy Barcelona bármely pontjáról.

Ingyen repülőjegyet kínál “Zöld” utasainak a Frontier

A környezetvédelem iránt elkötelezett amerikai fapados minden Green vagy Greene (azaz Zöld) vezetéknevű utasa számára ingyen repülőjegyet kínál egy választott járatra, augusztus 13-i indulással. 

Kedvezménnyel jutnak hozzá a biometrikus azonosításhoz a United törzsutasai

A United a biometrikus azonosítással foglalkozó CLEAR-rel együttműködve biztosítja törzsutasainak a gyorsabb és zökkenőmentesebb ellenőrzést.

Ilyen az Aer Lingus A321LR repülőgépének fedélzete

Az Aer Lingus nemrég vette át az első megnövelt hatótávolságú Airbus-keskenytörzsűjét, amellyel transzatlanti járatokat üzemeltet, egy videóban most bemutatják, hogy milyen a repülőgép fedélzete. 

Helytakarékos üzleti osztályú ülést tervezett egy cég

Olyan üzleti osztályú üléseket álmodott meg egy szingapúri vállalat, amelyek különleges elrendezése a szokásosnál kevesebb helyet foglal, de ez nem megy a kényelem rovására. 

Ismét az Emirates fedélzeti szórakoztatórendszere lett a legjobb

Zsinórban immár tizenötödik éve szavazták meg az utasok az Emirates fedélzeti szórakoztatórendszerét a legjobbnak.

2020-tól rádiófrekvenciás azonosítással biztosítja a poggyászok nyomon követését az Air France

Az Air France 2020-tól a Paris Aéroport-tal együttműködve RFID technológia használatával biztosítja a poggyászok nyomon követését a párizsi Charles de Gaulle repülőtéren. 

Applikáció segíti a United utasait a csatlakozó járat elérésében

Egyre több repülőtéren elérhető a United mobilalkalmazása, amelynek köszönhetően kevesebb utas kési majd le a csatlakozó repülőjáratát.

Újdonságok a Delta fedélzeti szórakoztatórendszerében

Tovább emeli fedélzeti szolgáltatásainak színvonalát a Delta: a nemrég átadott A330-900neo repülőgépeken már az újabb generációs szórakoztatórendszerrel találkozhatnak az utasok.

Így készül a fedélzeti étel a dubaji repülőtéren

Az Emirates dubaji repülőtéren található cateringlétesítménye a legnagyobb a maga nemében, naponta átlagosan 220 ezer étel készül itt. 

Kényelmesebbé válhat a középső ülés egy új koncepcióval

Már megrendelő légitársaság is akadt az USA Szövetségi Légügyi Hivatala (FAA) jóváhagyásával rendelkező üléselrendezésre, amelynek célja az, hogy a nem túl népszerű középső ülést komfortosabbá tegye.

Miért jó a fedélzeti ételt már a reptéren elfogyasztani?

A Fiji Airways bejelentette, hogy hamarosan elérhető lesz business class utasaik számára a „Dine on the ground” szolgáltatás, vagyis már a repülőtéren el lehet fogyasztani a fedélzeti ételt. De miért jó ez?
Hirdetés

Néhány hasznos infó, mielőtt repülőre szállsz