A Skyscanner eddig csak utazási keresőmotorként működött, azonban mostantól közvetlenül is lehetőséget nyújt a repülőjegy-foglalásra néhány országban, majd a következő másfél évben egyre több helyen. 

Elterjedt tévhit volt az, hogy a Skyscanner portálon repülőjegyet lehet vásárolni: a szolgáltató csupán megkereste a legolcsóbbat, majd átirányította az érdeklődőt a légitársaság vagy online utazási iroda honlapjára, ahol ezután be lehetett fejezni a foglalást. 

Mostantól azonban lehetőség lesz közvetlenül a Skyscanner mobilapplikációján és mobilos felületein keresztül repülőjegyet vásárolni, bár egyelőre csak az Egyesült Királyságban, Szingapúrban és Ausztráliában.

Forrás: Skyscanner

“Nem titok, hogy az emberek egyre gyakrabban használják mobiltelefonjukat utazásaik megtervezésére. Annak ellenére, hogy az utasok nagy része telefonon indítja a keresést – a Skyscanner esetében a mobilforgalom a teljes forgalom 65 százalékát teszi ki –, többségük áttér webes felületre a foglalás befejezéséhez. Ez azért történik, mert az utazási ipar nem teljesítette a fiatal generáció mobiltelefonnal kapcsolatos elvárásait, tehát azt, hogy mindent az okostelefonon keresztül tudjanak elintézni” – jelentette ki Bryan Dove, a Skyscanner vezérigazgatója.

Hozzátette: a közvetlen foglalást azért vezetik be, hogy eleget tegyenek a fogyasztói igényeknek.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A Skyscanner az új szolgáltatás bevezetésével 24 órás ügyfélszolgálatot is elkezdett üzemeltetni, teljes felelősséget vállalva a jegyértékesítésért és a hibák elhárításáért.

A weboldalon ezenkívül közvetlenül, átirányítás nélkül foglalható repülőjegy a Ctrip, JetMaxx és CheckMyFare online utazási irodáknál is. 

A bevezetéskori három ország után a következő 18 hónapban egyre több országban tervezik elérhetővé tenni az új funkciót.