Manchester repülőtere új partneri kapcsolatot indított az Airportr nevű alkalmazással, amelynek révén utóbbi összegyűjti az utasok poggyászát, majd pedig kiszállítja a repülőtérre.

A szolgáltatás már korábban is elérhető volt több brit repülőtéren: a Gatwick, a Heathrow és a Luton kínált hasonló opciót, ám csak a megjelölt légitársaságok (Virgin Atlantic, Easyjet, British Airways, American Airlines, Cathay Pacific, Finnair) utasai számára, viszont a manchesteri lesz az első, ahol bármely légitársaság utasa igénybe veheti.

Azon utasok csomagjaiért, akik előzetesen jelzik az Airportr alkalmazáson keresztül igényüket a szolgáltatásra, sofőr érkezik az otthonukba, munkahelyükre vagy a hotelhez, beszkenneli az utasok beszállókártyáját és útlevelét, leméri a poggyász(ok) súlyát, majd becsomagolja őket és a repülőtérre szállítja.

Az Airportr alkalmazása működés közben (Forrás: Manchester Airport)

Az utasok a repülőtéren a becsekkolást követően, maximum 90 perccel a felszállás előtt megkapják a nyugtát arról, hogy csomagjuk biztonságosan megérkezett a repülőtérre, és a check-in is megtörtént.

A szolgáltatás ára a poggyász felvételi helyétől függően 20 és 36 brit font között van. A bevezető promócióban azok, akik ebben a hónapban veszik igénybe, ingyen használhatják a gyorsított ellenőrzést kínáló sorokat a manchesteri reptéren.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.