Ráfeküdt a Lufthansa ügyfelei utazási szokásainak vizsgálatára, az ebből származó adatok gyűjtésére, hogy minél személyre szabottabb ajánlatot tudjon adni. Vizsgálják egyebek mellett a székválasztást és a kiegészítő szolgáltatások vásárlását is. Ezzel együtt a földi szolgáltatásokat is javítják, egyebek mellett a csomag nyomon követése is elérhetővé válik.

Ennek hátterében a disztribúciós rendszerek fejlesztése húzódik; új stratégiát vezettek be és ennek része a digitalizáció és a személyre szabott ajánlatok nyújtása. A rendszer például figyeli, hogy hova foglal jegyet az utas a repülőgépen, és ha a tendenciákból az jön ki, hogy ablak mellett szeret ülni, akkor legközelebb oda ajánlja fel a jegyet a Lufthansa.

Fotó: Lufthansa | © AIRportal.hu

Fotó: Lufthansa


Jens Bischof kereskedelmi alelnök a berlini Nemzetközi Turisztikai Kiállításon tartott sajtótájékoztatón elmondta, hogy az USA-ban tavaly megállapodást kötöttek a Google-lel, ennek keretében a kereső segítségével is értékesítenek jegyeket. Mivel a rendszer bevált, a légitársaság azt tervezi, hogy egyebek mellett Norvégiában, Svédországban és Lengyelországban is bevezetik. Münchenben a légitársaságok között elsőként helyi szolgáltatásokat ajánlanak az utasaiknak, egyebek mellett kedvezményes lounge belépőt lehet így vásárolni.

Az újságokat már okostelefonra és tabletre is le lehet tölteni egyes járatokon, összesen 160 újság és magazin vált elérhetővé ingyenesen 13 nyelven. Ezzel a légitársaság nem csak a papíron spórol, de a kerozinon is, mivel a nyomtatott sajtóterméket nem kell a fedélzeten cipelni.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Hamarosan tudni fogjuk, pontosan hol jár a csomagunk. (Fotó: Lufthansa) | © AIRportal.hu

Hamarosan tudni fogjuk, pontosan hol jár a csomagunk. (Fotó: Lufthansa)

A csomagkezelésben is újított a német légitársaság, pár napon belül elérhetővé válik a csomag nyomon követése a frankfurti, müncheni, stuttgarti és milánói repülőtéren. A Lufthansa mobilapplikációjának segítségével Bluetooth-kapcsolattal lehet a feladott poggyász útját követni.

Jens Bischof hangsúlyozta, hogy az elmúlt évben kétszázmillió eurót költöttek csak a kabinok felújítására, minden gépen bevezették a premium economy terméket és az új business class-t, mindkettő ötcsillagos minősítést kapott a Skytraxtől és a jövőben is milliárdokat költenek majd a további fejlesztésekre.

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!