Tizennégy regionális repülőtér üzemeltetéséről és fejlesztéséről írt alá koncessziós megállapodást a Fraport és görög partnerük, a Copelouzos Group a görög eszközfejlesztési alappal. A megállapodás értelmében a két cég negyven éven keresztül üzemeltetheti a légikikötőket.
Kavala (KVA)
Kefalónia (EFL)
Korfu (CFU)
Kréta-Hánia (CHQ)
Kosz (KGS)
Mitilini (MJT)
Míkonosz (JMK)
Prevézia-Aktion (PVK)
Rodosz (RHO)
Szaloniki (SKG)
Számosz (KGS)
Szantorini (JTR)
Skiathos (JSI)
Zákintosz (ZTH)
A Fraport honlapján közölte, hogy a repülőterek üzemeltetéséért cserébe 1,2 milliárd eurót fizetnek. A 14 repülőtér összesített utasforgalma 2014-ben 22 millió volt és 2015-ben várhatóan eléri a 23 milliót, ennek 77 százaléka nemzetközi forgalomból származik. A repülőterek között szerepel a szaloniki is, Görögország második legnagyobb ilyen létesítménye, illetve a rodoszi, és a Kréta-Hánia repülőtér is, amelyek turisztikailag kiemelt térségben vannak.
A Fraport többségi tulajdont szerez a reptereket üzemeltető társaságokban, a fennmaradó rész pedig görög partnerük, a Copelouzos kezébe kerül.
Az egyszeri 1,2 milliárd euró mellett a Fraport havi 23 millió euró koncessziós díjat fizet és kötelezettséget vállaltak 330 millió eurónyi beruházás megvalósítására is, amelyet a repülőterek infrastruktúra-fejlesztésére kell fordítani 2020-ig, kapacitásbővítéssel ezt követően foglalkoznak.
A Fraport az egyik legnagyobb földi kiszolgáló és repülőtér-üzemeltető társaság Európában, alkalmazottaik száma 20 ezer fő, a 2014-es évet 2,6 milliárd euró árbevétel mellett 482 millió euró üzemi eredménnyel zárták.