A Budapest Airport újabb, tekintélyes szakmai díjat söpörhetett be, ezúttal a CAPA, a Centre for Aviation ítélte oda az idei legjobb repülőtéri marketing díjat a magyar főváros légikikötőjének. Az ausztráliai Sydney-ben székelő nemzetközi légközlekedési kutatóközpont szakértői ezzel jutalmazták azokat az erőfeszítéseket, amelyeket a Budapest Airport tett az elmúlt másfél évben új légitársaságok Magyarországra hozása érdekében.
Nem sokkal egy másik rangos nemzetközi légiközlekedési fórum, a Routes Europe elismerése nyomán ezúttal a sydney-i székhelyű CAPA (Centre for Aviation Pacific and Asia) kutatóközpont tekintélyes szakértői döntöttek úgy, hogy a Budapest Airport végezte a legjobb munkát az elmúlt másfél évben a repülőtéri marketing területén az évi 5-15 millió fős forgalmat bonyolító repülőterek között. A CAPA légközlekedési szakértői az egész világon folyamatosan kutatják, vizsgálják a repülőtársaságok és repülőterek működését, elemzik a piaci változásokat, egy sor publikációval vannak jelen a piacon a napi friss hírlevéltől kezdve egészen a regionális kutatásokig. Tevékenységükkel lefedik a hagyományos- és a diszkont légitársaságok, a charter-üzemeletetők és a teherszállító- vagy cargolégitársaságok működését is.
A CAPA éves légitársasági csúcstalálkozóját az idén Hong Kongban, Kínában rendezték és itt adták át a szakma elismerését az Év Légitársaságának valamint az Év Repülőtere díjat is most adták át. Ezen az ünnepi ceremónián hívták a színpadra a Budapest Airport képviselőjét is, hogy átvehesse az Év Repülőtéri Marketing Díjat az 5-15 milliós forgalmú repülőterek kategóriájában. A rangos nemzetközi díj értékét tovább növeli, hogy a Budapest Airport egy számára rendkívüli évben és nagyon nehéz helyzetben állt helyt, vívta ki a szakma és a független szakértőkből álló zsűri elismerését.
„Rendkívül büszke vagyok arra, hogy ezt a magas elismerést átvehettem a Budapest Airport nevében, különösen, ha arra gondolok, hogy micsoda kemény piaci versenyben sikerült elhoznunk az első díjat.” – jelentette ki a hongkongi Grand Stanford InterContinental Hotelban rendezett díjátadó gálán Kam Jandu (képünkön). A Budapest Airport légiközlekedési igazgatója hozzátette: „A díj a Budapest Airport teljes marketing csapatának, a közös erőfeszítéseinknek és a kemény munkának szól. Különös büszkeséggel tölt el, hogy marketing munkánkat a légiközlekedési szakma elismert nemzetközi szakértői jutalmazták az első helyezéssel.”