Átszervezi üzemelését az OLT Express, számos járat megszűnik és a flotta mérete is jelentősen zsugorodik.
A brémai székhelyű OLT Express légitársaság szóvivője, Mathias Burkard a német NDR-nek adott nyilatkozata szerint a légitársaságnak át kell gondolnia a fapados modellnek megfelelő, pont-pont rendszerű üzemelés jövőjét – írja cikkében a CH Aviation légiközlekedési portál és tájékoztat a légitársaság közleménye.
A németországi regionális repülőterekről Fokker 100-as és Saab 2000-es repülőgépekkel üzemelő légitársaság az alacsony utasszám miatt kényszerül a működésének jelentős átszervezésére. A légitársaság eddig Drezda (DRS), Karlsruhe/Baden-Baden (FKB), Münster/Osnabrück International (FMO) és Saarbrücken Ensheim (SCN) regionális repülőterekről üzemeltetett járatokat.
Az átszervezés keretében a légitársaság flottájának mérete is jelentősen csökken. Az OLT Express által üzemeltetett 10 darab Fokker 100-as repülőgépből 5 darab gépet kivon flottájából a cég.
A légitársaság arra kényszerült, hogy a téli szezonban törölje járatai jelentős részét. Megszűnnek a Drezda – Budapest járatok, de a Drezda – London Southend (SEN) járatait is törölte a légitársaság. A Münster/Osnabrück bázisról induló milánói (MXP), párizsi (CDG) és a saarbrückeni bázisról induló londoni (SEN) járatokat szintén törölték.
A légitársaság közleménye szerint a Münster/Osnabrück bázisról az egyetlen biztosan megmaradó járat a müncheni (MUC) lesz, amely a nyári IATA menetrendben is szerepel, a berlini (SXF), stuttgarti (STR) és a bécsi (VIE) járatokról még nem született meg a döntés.