A kanadai légitársaság történetében mérföldkőnek számít az október 22-én történt esemény, mivel 19 év után először emelkedett levegőbe WestJet logós szélestörzsű utasszállító gép. Az első járatot több mint 200 utassal tette meg a 767-es Torontóból Calgaryba
Így készült a WestJet Frozen-festésű 737-ese
A WestJet szélestörzsű flottája négy Boeing 767-300ER típusú gépből fog állni. A teljes flotta 2016 tavaszára lesz kész ugyanis, a Qantastól megvásárolt gépek belső és külső átalakításával ekkorra végeznek a szakemberek.
A WestJet útvonalhálózata kibővül a téli menetrend idején, a 767-es Calgaryból Honoluluba és Mauira is teljesít majd járatokat, Edmontonból szintén elérhető lesz Maui. A jamaikai Montego Bay is felkerül a desztinációs térképre, ahová Torontóból indulnak majd járatok. 2016-tól elindul az első transzatlanti járat és elérhető lesz London Gatwick, hat kanadai nagyvárosból, ezek Vancouver, Edmonton, Torontó, Calgary, Winnipeg és St. John’s.
A fuvarozó távlati tervei között szerepelnek ázsiai, ausztrál és további európai desztinációk is. A WestJet jövőképébe az új utasszállítók tökéletesen beleillenek, hiszen a kiterjesztett hatótávolságú 767-300ER, akár 11.000 kilométeres utak megtételét is lehetővé teszi. A vállalat kilátásba helyezte, hogy ha a szélestörzsű flotta hozza az elvárt teljesítményt és sikeresek lesznek a hosszútávú járatok, akkor elképzelhető új gyártású 787 Dreamlinerek flottába integrálása is.
A légitársaság a fedélzetet teljesen átalakította, összesen 262 bőrborítású ülést telepítettek, melyből 24 Plus kategóriába tartozik háromszor kettes konfigurációban, ezek kényelmesebbek, nagyobbak és extra lábteret biztosítanak az ide jegyet váltóknak, továbbá ingyenes étkezés is jár a felárért. A maradék 238 férőhelyen 2-3-2 üléselrendezés mellett foglalhatnak helyet a kissebb komforttal is beérő utasok. A fedélzeten mindenki számára elérhető lesz a WestJet Connect nevű szolgáltatás, mely a szórakoztató rendszert és a vezeték nélküli internetetet jelenti, ehhez táblagépeikkel, laptopjaikkal vagy telefonjaikkal kapcsolódhatnak az utasok, a szolgáltatás a kezdeti időszakban ingyenes lesz, később 7,99 dolláros áron lehet hozzáférni. A készülékek lemerülésétől sem kell félni, minden utasülés fel lett szerelve USB szabványú porttal, amellyel tölthetőek az elektronikus eszközök.
A gépek külsején is történtek változások. Az új festés egy új vállalati jelkép megjelenését is jelenti, először a 767-eseken kerül bevezetésre a Kanada szimbólumának számító juharlevél világoskék, sötétkék kombinációban. A juharlevél motívum később a flotta összes gépén látható lesz. A 767-300ER utólagos wingleteket kapott a szárnyaira, ezek a gép hatótávolságát és a fogyasztását is képesek befolyásolni, ezt a kiegészítőt az összes 767-es megkapja a forgalomba állításáig.