A Transaero Airlinestól kapott legfrissebb, mai információink szerint a légitársaság nem szereltet utólagos wingleteket a korábban a Malévnél szolgáló, most az ILFC lízingcégtől bérbe venni kívánt Boeing 737-700 típusú repülőgépekre.
A légitársaság korábbi, március 22-i tájékoztatása szerint még eldöntetlen kérdés volt, hogy utólagosan üzemanyagcsökkentő hatású szárnyvégekkel látják-e el az új generációs Boeing 737-eseket. ATransaero Airlines kommunikációs osztálya a légitársaság műszaki igazgatójától származó tájékoztatása szerint azonban megszületett a döntés miszerint nem szerelnek fel wingleteket a volt Malév gépekre.
Az ILFC és a Transaero Airlines között egyelőre csak egy előszerződés van érvényben a volt Malév Boeing 737-700 típusú utasszállító repülőgépek bérbe vételére, de az egyik repülőgépet, az ex HA-LOR lajstromjelet viselőt egy tegnap készült fotó tanúsága szerint már Transaero színekre festettek . A repülőgép jelenleg EI-EUZ lajstrommal az írországi Shannonban várja új gazdáját.
A Transaero Airlines flottájában 6 darab – a volt Malév gépekkel azonos – új generációs (Next Generation) típuscsaládba tartozó Boeing 737-es teljesít szolgálatot. A Transaero Boeing 737-800-asainak mindegyike winglettel szerelt.
A Transaero EI-CZK lajstromjelű, Boeing 737-400-as gépe, ilyen festést kapnak a volt Malév gépek is: