A digitális világhoz jobban igazodó arculati frissítést mutatott be az Austrian Airlines. Az új arculat a repülőgépek festésében is visszaköszön majd, elsőként a jövő hónapban a flottába kerülő, OE-LPF lajstromjelű Boeing 777-esen találkozhatnak majd az utasok a megújult festéssel, de fokozatosan a teljes flottát átfestik majd.
Az Austrian Airlines közleménye szerint az arculat továbbfejlesztésére azért volt szükség, hogy a brand jobban illeszkedjen a digitális világba, a cég által tervezett hangsúlyosabb internetes jelenlétet támogatják a véghezvitt kisebb változtatások. A logó változásai az egyre népszerűbb mobilkészülékeken és okosórákon is jól felismerhetővé teszik a cég arculatát.
A teljes flotta átfestése 7 évet vesz majd igénybe, a 2019-es nyári menetrend kezdetére a 82 darabos flottából 18 repülőgép viseli majd az új festést.
A repülőgépek törzsén a mai trendeknek megfelelően nagyobb karakterekkel szerepel majd a légitársaság neve „Austrian”. Az „Airlines” és a rövid életű és nagy tiltakozást kiváltó „my” előtag elmarad az arculatból.
A repülőgépek vezérsíkján a cég jellegzetes logóját kiemelő piros sávok nagyobbak és hangsúlyosabbak lesznek, és a függőleges vezérsík mellett a géptörzs hátsó része is piros lesz. A repülőgépek hasán továbbra is ott lesz a tipikus osztrák köszönés a „Servus”.