A Wizz Air ma bejelentette, hogy 2012-ben több mint 12 millió utas választotta, ez 12%-kal több, mint a tavalyi évben. 2012-ben a Wizz Air tovább növelte útvonalhálózatát, 203-ról 250-re emelte útvonalai számát, működését újabb országokra terjesztette ki, így most már 29 országba indít járatokat, köztük Grúziába, Izraelbe, Szlovéniába és Svájcba is.

Az összesen 80 ezer járat átlagos kihasználtsága 85% felett van, ami jól mutatja, milyen népszerűek a légitársaság alacsony árai. Csak Magyarországról 1,77 millió utas választotta a Wizz Airt.

2012-ben a Wizz Air bevezette új, innovatív poggyászszabályzatát. A Wizz Air Európa egyetlen olyan légitársasága, amely arra ösztönzi utasait, hogy kisméretű kézipoggyásszal utazzanak a további megtakarítások és a még nagyobb hatékonyság elérése érdekében. Az utasok örömmel fogadták a megújult Discount Club újraindítását is, amely minden foglalásra érvényes, garantált kedvezménnyel jutalmazza az utasok hűségét. A Wizz Air felkészülten várja a 2013-as évet, amikor még az eddiginél is több, 13,5 millió utas választja a légitársaságot.

„A magas üzemanyagárak és az emelkedő adók ellenére a Wizz Air tovább növelte a keresletet alacsony árú szolgáltatásai iránt, mintegy 12%-kal. Ez az egyik legmagasabb növekedési érték az európai légiközlekedési ágazatban” – mondta Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója. „A Wizz Air sikeresen kapcsolta össze a kiváló szolgáltatást az alacsony árakkal, így a diszkont légitársasággal való utazás a kényelmet kereső és az üzleti utazók számára is vonzó alternatívává vált. Folytatjuk tevékenységünk bővítését, 2013-ban újabb piacokra és repterekre terjesztjük ki útvonalhálózatunkat” – nyilatkozta Váradi József.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!