A Bocuse d’Or nyertes séf, François Adamski alkotásaival újítja meg rövidtávú belföldi járatain a business class ételkínálatát az Air France: a gourmet ételdobozokban napszaktól függően eltérő fogások érhetők el.
A reggel 10 óra előtt induló járatokon reggelit szolgálnak fel, ami olyan szendvicsekből áll, amelyek töltelékkel, például füstölt lazaccal és kapros krémsajttal vannak megtöltve, emellett péksütemények is a kínálat részét képezik.
Délelőtt 10 óra után a vendégek a séf által készített új, egyedi és ínyenc szendvicseket fogyaszthatnak, például füstölt paprikás csirkét és tárkonyos zöldségeket tartalmazó magvas kenyereket, valamint olyan tipikusan francia édességeket és desszerteket, mint a calisson, a cannelé, vagy tropézienne.
François Adamski ízletes, könnyű szendvicseket állított össze a rövidebb járatokra, a fogások elkészítéséhez a vállalat szabványainak megfelelően helyi és szezonális termékeket, francia eredetű hús-, baromfi- és tejtermékeket, oltalom alatt álló eredetmegjelölésű (OEM) sajtokat és fenntartható halászatból származó halat használnak fel.
A havonta megújuló termékeket elegáns ételdobozban szolgálják fel, ezt különleges bor- és pezsgőválaszték, valamint hideg és meleg italok egészítik ki.
A felelős étkeztetést szem előtt tartva az ételdobozokat és a bennük lévő élelmiszerhulladékot a fedélzeten szétválogatják, majd a Servair segítségével biológiailag lebontják, és energiát termelnek belőlük.
A séf alkotta ételek a Párizs-Charles de Gaulle repülőtér 2F terminálján található Air France prémium váróteremben és a hosszútávú járatok üzleti osztályán is elérhetők.
François Adamski az Hôtel de Matignon, a Plaza Athénée, a Ritz, a Maison Prunier és a Hôtel Intercontinental konyhájában tanult, 2001-ben elnyerte a Bocuse d’Or díjat, 2007-ben pedig Meilleur Ouvrier de France címmel ismerték el.
A nagy francia klasszikus fogások tökéletes elsajátításának köszönhetően megkapta első Michelin-csillagát, 2012-től 2020-ig a Team France Bocuse d’Or elnöke volt. 2019 elején lett a francia légitársaság catering-vállalatának tagja, feladata a cég kulináris identitásának népszerűsítése és a tudásmegosztás ösztönzése. Emellett a Servair Culinary Studio, a sztárséfekből és szakértőkből álló kreatív műhely főtitkári pozícióját is betölti, és ebben a minőségében a vállalat kulináris innovációiért felel.