Európában első alkalommal látható a vadonatúj, rendkívül innovatív H160-as életnagyságú bemutató modellje. A H160 a funkcionalitást rendkívül stílusos kialakítással egyesíti egy olyan forgószárnyasban, amely kialakításában 68 különböző Airbus Helicopters által levédett technológiát alkalmaz, beleértve a különleges Blue Edge főrotor-lapátokat, a megdöntött Fenestron-farokrotort és a dupla vízszintes stabilizátort. A teherbírás, a hatótávolság és a hatékonyság ezt a helikoptert több felhasználási területen is ideális választássá teszi, beleértve az olaj- és gázkitermelés kiszolgálását, a közszolgáltatásokat, a légi mentési és partvédelmi feladatokat, továbbá a kereskedelmi szállítási funkciókat a magán- és üzleti repülésben.
Ugyancsak bemutatkozik egy életnagyságú modell képében a típusengedélyt frissen megszerzett H145M. Ez a gép 3,7 tonnás maximális felszállósúllyal használható, a feladatokhoz pedig felszerelhető ajtókeretbe szerelt géppuskával, fegyvereket hordozhat külső pilonokon, a célmegjelölő képességet elektrooptikai szenzorok biztosítják. A gép kommunikációra, navigációra és repülésvezérlésre egyaránt ellátható katonai rendszerekkel.
A legnépszerűbb típus, a jelenleg világszerte hatvan példányban szolgáló H225M már felmutatta képességeit a piac számára, mint nehéz, modern, éles harci helyzetben is bizonyított helikopter, amely a legkülönfélébb feladatokat képes elvégezni, harci kutató-mentő tevékenységtől a speciális erők bevetéséig, taktikai szállítógépként, sebesültszállítóként, és ugyancsak számos funkcióban dolgozik haditengerészeti helikopterként. 2006 óta a H225M bevetésre került a francia hadsereg kötelékében Libanonban, Afganisztánban, Csádban, Elefántcsontparton, a Közép-Afrikai Köztársaságban, Szomáliában és Maliban. Brazília, Mexikó, Malajzia, Indonézia és Thaiföld ugyancsak a H225M helikoptert alkalmazza a legnehezebb feladatok végrehajtására.
A 2014 októberében hatósági típusengedélyt elnyert H135 alapgépe a sürgősségi légimentő szolgálatoknak, köszönhetően teljesítményének, rugalmasan kialakítható kabinjának és általános képességeinek. Az olyan különleges jellemzők, mint a burkolt Fenestron farokrotor, a H135-öst még csendesebbé, hatékonyabbá és biztonságosabbá teszik az üzemeltetők számára.
A francia hadsereg repülőalakulatának (ALAT) NH90 TTH Caiman helikopterét az NH Industries kiállítási területén, illetve naponta a légibemutatók résztvevőjeként is láthatjuk. Az NH90 TTH taktikai szállító bevetéseket repült német és olasz színekben Afganisztánban, taktikai és sebesültszállító feladatot látott el Maliban a franciák részéről, az MRH90-es változatot pedig Ausztrália vetette be a Fülöp-szigeteken és a Vanutau-szigeteken. Az NH90 TTH személyzetei dicsérik a helikopter manőverező képességét, a teljesítmény/súly-arányt, a helikopter kiváló megbízhatóságát, és multifunkcionalitását. A gépet a legmodernebb bevetési rendszerekkel szerelték fel a különféle harci feladatok nappali és éjszakai végrehajtására, önvédelmi rendszere képes észlelni és kivédeni a legfontosabb harctéri veszélyeket.
A francia fegyveres erők vezérkara hozza Párizsba a Tiger és az NH90 helikoptereket: a típusokat már sikeresen alkalmaztak éles bevetéseken. 2009 óta a Tiger helikoptereket folyamatosan használja a francia hadsereg Afganisztánban, Líbiában és a Száhel-övezetben. Az afganisztáni és líbiai hadműveletek véget értek, de a Tiger helikoptereket továbbra is bevetik a Száhel-övezetben, ahol az igen nehéz üzemi feltételek ellenére a Tiger nagyon magas bevethetőségi arányt ért el és több mint 2050 órát repült a műveletek 2013. januári kezdete óta. Az NH90-es NFH verziója jelenti a haditengerészet felszíni flottájának elsődleges fegyverrendszerét. A partról vagy hajófedélzetről egyaránt 5-ös viharfokozat esetén is alkalmazható helikopter mind tengeralattjárók (ASW), mind felszíni hajók (ASuW) elleni kialakításban bevethető, és mindkét konfigurációban végrehajthat kutató-mentő bevetéseket.