Rendkívül kreatív elképzeléssel állt elő a brit nemzeti légitársaság, a British Airways legújabb, Lookup nevű programja keretében – értesült a jalopnik.com
A rendszer egy digitális hirdetőtábla, amely életre kel, ha egy British Airways repülőgép halad el felette.
A táblán egy animált gyerek jelenik meg, aki ujjával a repülőgépre mutat, majd a táblán feltűnik az adott repülőgép járatszáma, célállomása, vagy, hogy honnan érkezik.
A táblán megjelenik továbbá az adott útvonal legalacsonyabb viteldíja és az éppen aktuális időjárás a kiindulási pontban.
Eddig összesen két ilyen táblát helyeztek el, London egyik legkedveltebb helyén a Piccadilly Circus téren és Chiswicktől nem messze, ahonnan jó rálátás nyílik a heathrow-i érkező forgalomra. A közeljövőben várhatóan a British Airways legújabb figyelemfelkeltő reklámja még több helyen jelenik meg majd Londonban és környékén.