Választott a Qantas: az ausztrál légitársaság a CFM International Leap-1A típusú hajtóműve mellett döntött Airbus A320Neo repülőgépei számára.
A Qantas Group 2011 augusztusában jelentette be, hogy legalább 106 darab Airbus A320 típuscsaládba tartozó utasszállító repülőgépet kíván rendelni az európai repülőgépgyártól. A több, mint száz gépes rendelés döntő többsége, számszerűen 78 darab már az új generációs, költséghatékonyság jegyében újratervezett A320Neo változatra vonatkozott.
Az ausztrálok akkori bejelentése szerint a keskenytörzsű Airbusokat leendő új prémium légitársaságuk, valamint a low-cost modellben működő leányvállalatuk, a Jetstar számára rendelik. A hajtóműválasztás azonban nem került bejelentésre, így két típus, a CFM International Leap-sorozata és a Pratt&Whitney PurePower családja állt versenyben a Qantas kegyeiért.
A döntésre mostánig kellett várni: a Qantas bejelentése értelmében a CFM International Leap-1A hajtóművét választották Airbus A320Neo repülőgépeik számára. A megrendelés összértéke a listaárakat figyelembe véve 2 milliárd dollár, amely már a tartalékhajtóműveket is tartalmazza. A CFM Internationalnek ezúttal a Pratt & Whitney PW1100G típusát sikerült maga mögé szorítania.
Az első Neo A320-ast 2016-ra várja a Qantas Group. A CFM International és a Qantas kapcsolatai immáron 20 éves múltra tekintenek vissza, mivel a légitársaság Boeing 737-esei is az ő hajtóműveikkel vannak szerelve.
A Qantas szerződésével a CFM Internationalnek már több, mint 3500 megrendelése van az új Leap hajtóműcsaládjára, amelyből a Leap-1A az Airbus A320Neo, a Leap-1B és -1C a Boeing 737MAX, illetőleg a kínai Comac C919 számára készülnek.