Rangos nemzetközi elismerést kapott a Budapest Airport termináljain elérhető étel- és italkínálata. Az utazási iparág legbefolyásosabb kereskedelemmel foglalkozó szakújságja, a Moodie Report a közlekedési csomópontok, ezen belül a repülőterek és pályaudvarok gasztronómiai szolgáltatásaival kapcsolatos konferencián osztott ki tizenhét kategóriában díjakat, a budapesti repülőtér pedig az egyik legfontosabb kategóriában nyert.
„A világ legjobb étel- és italkínálata – a tízmilliós utasforgalom alatti repülőterek között” – ezzel a díjjal jutalmazta a magyar főváros repülőterének éttermi felhozatalát a legnívósabb angol utazással kapcsolatos kereskedelmi szakmai lap, a Moodie Report. Ez az első olyan szakmai elismerés a repülőtér számára a SkyCourt 2011-es megnyitása óta, amely kifejezetten nem építészeti jellegű, hanem a terminálon nyújtott szolgáltatás színvonalát veszi figyelembe.
A nemzetközi mezőnyben a budapesti légikikötő olyan repülőterekkel került díjazottként egy csoportba, mint Amszterdam-Schipol, London-Heathrow, vagy Dublin. Utóbbiak magasabb éves utasszámok alapján meghatározott kategóriákban lettek a legjobbak. A versenyen a világ legnagyobb, reptereken és pályaudvarokon működő éttermi szolgáltatói mérték össze kínálatukat a minőség és változatosság tekintetében. Így részt vett a budapesti repülőtér termináljában az éttermek és bárok háromnegyedét üzemeltető, nemzetközi hátterű SSP Hungary Kft. is.
Egy remek videó a 2-es terminál ételkínálatáról:
Fontos megemlíteni, hogy a díjkiosztón Budapestet az SSP Hungary képviselte, így a nyertes pályázati anyag a Budapest Airport szinte teljes étel- és ital kínálatát bemutatja. A budapesti 2. Terminál és annak központi épülete, a SkyCourt számos étteremnek, kávézónak és bárnak ad otthont, ezek kínálata és ár/érték aránya az utasok körében végzett nemzetközi felmérések alapján ma már Európa élmezőnyébe tartozik.
„Nagyon büszkék vagyunk az elismerésre, hiszen a SkyCourt éttermi kínálatának összeállításakor a bárki számára elérhető, minőségi szolgáltatások mellett a minél színesebb kínálatot tartottuk szem előtt, ez volt ugyanis utasaink igénye” – jelentette ki Alan Bork, a Budapest Airport Fogyasztói Üzletág igazgatója. Hozzátette: „Gratulálunk partnerünk sikeres pályázatához és köszönjük, hogy a magyar főváros repülőterének ilyen rangos megmérettetésen szerzett hírnevet.”