A Lufthansa ötcsillagos besorolást kapott a First Class utasainak kínált termék- és szolgáltatáscsomagjáért a legújabb Skytrax értékelés felső kategóriájában – adata hírül a légitársaság közleménye.

A Skytrax értékelő rendszere külön kiemelte a Lufthansa gépeinek fedélzetén a First Class kabin rendkívül kényelmes, ergonomikus kialakítású üléseit, amelyek hátrahajtva teljesen vízszintes, 2 méter fekvőfelületű ággyá alakíthatók. Szintén magas pontszámot kapott a Lufthansa fedélzeti szórakoztató rendszere, amelynek kínálatában nyolc nyelven elérhető filmek, többféle televízió- és rádiócsatorna, valamint CD-k és hangoskönyvek is szerepelnek. A Skytrax a Lufthansa First Class kabinszemélyzete által nyújtott fedélzeti szolgáltatásminőséget is kiváló osztályzattal értékelte. A kutatóintézet külön megjegyzésben méltatta az utóbbi évben jelentős javulást mutató színvonalat.


A földi infrastruktúrán belül a frankfurti First Class terminál számos értékelési kategóriában ötcsillagos besorolást kapott. A személyi asszisztensek által a HON program tagjainak és a First Class utasainak nyújtott exkluzív kiszolgálás, a reptérre érkezők köszöntése és a bejelentkezés gördülékenysége mellett a dedikált terminál karosszékei, kanapéi és egyéb kényelmi szolgáltatásai, például a heverővel ellátott pihenőszobák is elismerést arattak. Az előkelő Skytrax besoroláshoz az elkülönített dohányzó váró, a kiváló minőségű tisztálkodási szerekkel felszerelt tágas mosdók, valamint a hideg és meleg ételek, koktélok és finom borok széles választéka is hozzájárult.

„A kiváló értékelés meggyőzően bizonyítja, hogy vállalatunk First Class termékei valóban a világ élvonalához tartoznak” – hangsúlyozta Dr. Reinold Huber, a Lufthansa Product & Marketing alelnöke. „Utasaink messzemenően elégedettek az első osztállyal, a Skytraxtől kapott elismerés pedig arra ösztönöz minket, hogy a földön és a levegőben is új ötletekkel és szolgáltatásokkal tovább tökéletesítsük a First Class nyújtotta különleges utazási élményt.”

A minőségelemzést a légitársaságok termékeinek és szolgáltatásainak értékelésére szakosodott Skytrax kutatóintézet végezte. A Skytrax az ügyfél-elégedettséggel és a szolgáltatásminőséggel kapcsolatban minden légitársaságnál sokféle szempontot vizsgál. A légitársaságok fedélzeti termékei mellett a szervezet valamennyi földi infrastruktúráját és a kiszolgálást is pontozza. A Skytrax 1999-ben indította el független éves minősítési programját.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!