Az AIRMAX Cargo Budapest Zrt. magyar tulajdonban lévő, több, mint 20 éve stabilan és sikeresen működő, komplex logisztikai szolgáltatást nyújtó nemzetközi kapcsolatokkal bíró szállítmányozói és logisztikai vállalat. Szolgáltatásaink széles palettán mozognak, portfóliónkban az alapszolgáltatások mellett megtalálhatók a speciális szakértelmet igénylő feladatok is.

  • ha hiszel benne, hogy a munkád hasznos és értéket teremt
  • ha örömed leled benne, hogy munkáddal hidat alkotsz üzleti igények és komplex szállítmányozási kihívások között
  • ha szereted, hogy tapasztalt, támogató kollégákkal vagy körülvéve
  • ha tudásod nem csak halmozod, hanem szívesen meg is osztod másokkal
  • ha képes vagy az ügyfél-orientált gondolkodást ötvözni cégünk üzleti céljaival
  • ha részt akarsz venni cégünk további fejlődésében

Akkor Te vagy az, akit keresünk

Time Critical csoportunkba
légi szállítmányozási ügyintéző

pozícióra vecsési munkavégzésre.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Mivel járulhatsz hozzá közös céljaink megvalósulásához:

  • légi export, import és cross trade fuvarszervezés nappali változó munkarendben (06:00-14:30; 08:00-16:30; 10:00-18:30)
  • 4-5 hetente 1 hét délutános munkavégzés ( ~16:30-01:00)
  • 4-5 hetente 1 hétvégi ügyelet
  • árajánlatok bekérése, kidolgozása, kiadása
  • együttműködés a társosztályokkal
  • teljes körű adminisztráció a szállítmányozási feladatok elvégzése során
  • megbízókkal és alvállalkozókkal történő folyamatos kapcsolattartás,
  • számlázás, reklamációk intézése

Alapvető elvárásaink feléd:

  • légi szállítmányozói szakterületen szerzett min. 1 éves tapasztalat
  • magabiztos, tárgyalóképes szóbeli és írásbeli angol nyelvtudás
  • legalább középfokú végzettség
  • Microsoft Word és Excel ismerete, rutinos napi szintű használata

Előnyt jelent, ha:

  • rendelkezel felsőfokú logisztikai szakirányú végzettséggel
  • aktívan használod B kategóriás jogosítványod
  • egyéb nyelvismerettel is bírsz
  • érdeklődés a főbb szolgáltatásainkkal kapcsolatban
  • minél szélesebb körű számítógépes és internetes ismeretek

Ideális jelöltünk:

  • rendkívül hatékonyan és precízen dolgozik, szereti a pörgést
  • tud és szeret önállóan dolgozni, kiváló problémamegoldó képesség
  • szívesen dolgozik csapatunkban, saját felelősségi körrel, hosszabb távra tervezve
  • kedveli a kommunikációt, ebbéli képessége fejlett
  • könnyen tanul és nem idegenkedik az adatbázisoktól és egyéb szoftverektől
  • fontos számára a szakmai fejlődés és kihívás

Amit nyújtunk:

  • kiemelt bérezés, cafeteria
  • szakmai kihívás, folyamatos képzések
  • változatos munkakör és nagyfokú önállóság
  • hosszútávú munkalehetőség
  • jó hangulatú, fiatalos , összetartó csapat
  • betanulást követően home office lehetőség
  • nem Covid időszak alatt ingyenes sportolási lehetőség, gyümölcsnapok, irodai well-being, csapatépítő programok

Amennyiben felkeltettük érdeklődésed, kérjük, küldd el fényképes önéletrajzodat elektronikus formában a hr@airmaxcargo.com címre, „LÉGI (time critical) SZÁLLÍTMÁNYOZÁSI ÜGYINTÉZŐ” témamegjelöléssel.

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!