Az easyJet diszkont légitársaság 154 millió fontos adózás előtti eredményt ért el a szeptemberrel zárult üzleti évben. Ez majdnem háromszorosa az előző évi 54.7 milliónak, és kissé meghaladta a 100-150 millió fontos várakozásokat is.

Az egy ülőhelyre jutó teljes árbevétel 5,1%-kal nőtt, ennek oka az előző év erőteljes növekedése, melyet az easyJet-hálózat ereje és a kedvező fogyasztói kereslet tett lehetővé. A bevétel 11,5 százalékkal 2,973 milliárd fontra nőtt 2,667 milliárdról. Az utaslétszám 7,9%-kal 48,8 millióra, a kihasználtság 1,5 százalékponttal 87,0%-ra nőtt.

Carolyn McCall, az easyJet vezérigazgatója így értékelte a közzétett adatokat: „Az easyJet által nyújtott pénzügyi teljesítmény a nehéz gazdasági körülmények ellenére a vállalat üzleti modelljének erejét bizonyítja.”

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!