Bemutatta megújult szlogenjét és hirdetéseinek képi világát a Catcay Pacific, ám a legújabb kampány egyik óriásplakát-kreatívja nem kerülhetett ki a hongkongi repülőtérre és tömegközlekedési eszközökre.
A Cathay Pacific korábbi szlogenje, a „Life Well Travelled” helyett mostantól a „Move Beyond” lesz a hivatalos reklámszöveg, ehhez pedig új óriásplakátok is készültek.
A kampány részeként elkészült 5 vizuális reklámanyag közül az egyiken egy meleg pár, két férfi sétál mezítláb, kézen fogva a tengerparton, mellettük a „Move Beyond Labels” (lépj túl a címkéken) felirattal.
Ez a kreatív az összes többivel ellentétben nem jelenhetett meg egyes kivetítőkön: a hongkongi repülőteret üzemeltető Airport Authority, az MTR Corporation pedig a tömegközlekedési vállalathoz tartozó hirdetési felületekről tiltotta le a képet.
#MoveBeyond Labels — #CathayPacific #國泰航空 ✈
It’s time for us to embark on a new journey. To take you further. To connect you with more people, places and… https://t.co/uNcZW7dkP8 @KeensDesign
🇭🇰 #ad #advertisement #廣告 #志在飛躍
🏳🌈 #Pride #LoveIsLove #LoveWins pic.twitter.com/ZFEDPPyEGj— ᴋᴇɴ ᴄʜᴏᴡ (@KenKChow) 2019. május 18.
A légitársaság korábban nyilatkozta, hogy számukra elsődleges, hogy mindenki egyenlőnek számítson – legyen szó utasokról vagy munkatársakról. „Nem számít ki vagy, amikor a Cathay-nél kezdesz dolgozni. Azt akarjuk, hogy önmagad légy, érezd magad otthon és légy hasznos tagja a csapatunknak – mi erre törekszünk” – mondta Rupert Hogg, a légitársaság vezérigazgatója.
Az MTR egyébként már reagált is a történtekre: a cég szerint a reklámokat intéző cég követett el hibát, amikor a többi plakáttal szemben éppen ezt az egyet nem volt hajlandó megjeleníteni a hirdetési felületeken, de igyekeznek orvosolni a problémát.
Nem a Cathay az egyetlen légitársaság, amely komolyan veszi a dolgozói egyenlőségét: nemrég a Vigin Atlantic szabadult meg régi kabalafigurájától, a „Flying Lady”-től, amelynek helyére öt új szereplő, többek között egy szivárványos alsónadrágot viselő férfi képe került.