Bemutatta megújult szlogenjét és hirdetéseinek képi világát a Catcay Pacific, ám a legújabb kampány egyik óriásplakát-kreatívja nem kerülhetett ki a hongkongi repülőtérre és tömegközlekedési eszközökre.

A Cathay Pacific korábbi szlogenje, a „Life Well Travelled” helyett mostantól a „Move Beyond” lesz a hivatalos reklámszöveg, ehhez pedig új óriásplakátok is készültek.

A kampány részeként elkészült 5 vizuális reklámanyag közül az egyiken egy meleg pár, két férfi sétál mezítláb, kézen fogva a tengerparton, mellettük a “Move Beyond Labels” (lépj túl a címkéken) felirattal.

Ez a kreatív az összes többivel ellentétben nem jelenhetett meg egyes kivetítőkön: a hongkongi repülőteret üzemeltető Airport Authority, az MTR Corporation pedig a tömegközlekedési vállalathoz tartozó hirdetési felületekről tiltotta le a képet.

A légitársaság korábban nyilatkozta, hogy számukra elsődleges, hogy mindenki egyenlőnek számítson – legyen szó utasokról vagy munkatársakról. „Nem számít ki vagy, amikor a Cathay-nél kezdesz dolgozni. Azt akarjuk, hogy önmagad légy, érezd magad otthon és légy hasznos tagja a csapatunknak – mi erre törekszünk” – mondta Rupert Hogg, a légitársaság vezérigazgatója.

Hirdetés

Az MTR egyébként már reagált is a történtekre: a cég szerint a reklámokat intéző cég követett el hibát, amikor a többi plakáttal szemben éppen ezt az egyet nem volt hajlandó megjeleníteni a hirdetési felületeken, de igyekeznek orvosolni a problémát.

Nem a Cathay az egyetlen légitársaság, amely komolyan veszi a dolgozói egyenlőségét: nemrég a Vigin Atlantic szabadult meg régi kabalafigurájától, a „Flying Lady”-től, amelynek helyére öt új szereplő, többek között egy szivárványos alsónadrágot viselő férfi képe került.

Hirdetés