A Budapest Airport köszönetét fejezi ki a Malév összes utasának, akik reggel 5 óra óta türelemmel és megértéssel működtek együtt a Malév és a Budapest Airport munkatársaival a nemzeti légitársaság leállását követően.

A Budapest Airport és a Malév személyzete minden tőle telhetőt megtett és megtesz annak érdekében, hogy az utas-kiszolgálásban komoly fennakadások ne lépjenek fel, a Malév utasai visszakapják jegyeik árát, illetve, hogy az út közben megrekedt utasoknak gondját viseljék.

A Budapest Airport külön köszönetet mond repülőtéri partnereinek, a légitársaságoknak, a földi személyszállító társaságoknak, a vendéglátóipari és kereskedelmi szolgáltatóknak, akik a bajba jutott utasok segítségére siettek járatsűrítésekkel, nagyobb kapacitású repülőgépek beállításával, új járatok felajánlásával, buszjáratokkal és más rendkívüli szolgáltatásokkal. Az ezektől a partnerektől kapott támogatás rendkívül nagy segítséget jelentett a Budapest Airport számára a mai napon kialakult váratlan helyzet kezelésében.

A Budapest Airport azt tanácsolja az utasoknak, hogy repülőjegyek foglalása esetén elővigyázatossággal járjanak el, és a légitársaságoknak csak a megfelelő engedélyekkel és szerződésekkel rendelkező járataira váltsanak jegyeket. A meg nem erősített járatokra való foglalásokból eredő károkért, illetve a légitársaságok ezekhez kapcsolódó marketing ajánlataiért a Budapest Airport természetesen nem tud felelősséget vállalni.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!