Címke: nemzetközi utaselégedettségi felmérés (ASQ)
Lóga Máté: A repülőtér fejlesztése a gazdasági stratégiánk kulcsfontosságú eleme
A fejlesztések mellett a partnerekkel és légitársaságokkal folytatott együttműködések elmélyítésének, valamint a hatékonyság növelésének irányairól nyilatkozott Lóga Máté gazdaságfejlesztésért és iparért felelős államtitkára, a Budapest Airport Zrt. elnöke az AIRportal.hu-nak.
Ismét Európa legjobbjának választották az utasok a budapesti repteret
Két éven belül másodszor is elnyerte a Liszt Ferenc reptér üzemeltetője az Európa legjobbjának járó díjat a 15-25 milliós utasforgalmi kategóriájában, a Repülőterek Nemzetközi Tanácsának (ACI) elismerése az iparág egyik legrangosabb kitüntetése, ami az utasok közvetlen visszajelzésein alapul.
Remekelt az utaselégedettségi felmérésen Ferihegy
Rekord magas értéket ért el a Liszt Ferenc reptér a legutóbbi nemzetközi utaselégedettségi felmérésen, emellett meghosszabbították a 2-es terminál egészségügyi biztonsági minősítését és díjazták az üzemeltető PR-tevékenységét is.
Európa legjobbja lett a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér
Az utasok véleménye alapján a budapesti lett a legjobb európai légikikötő a 15 és 25 millió közötti utasforgalmú létesítmények között, a díjat a Repülőterek Nemzetközi Tanácsa ítélte oda.
Új mobiltöltő pontok és javuló utaselégedettség Ferihegyen
A 2-es terminál földi oldalán mobiltöltőket helyezett ki a Budapest Airport, a reptér a negyedéves utaselégedettségi felmérés 5-ös skáláján 4,11 pontot ért el, eközben viszont a forgalom visszaépülése megtorpant.
Budapest Airport: Tovább javult az utasok elégedettsége 2020. utolsó negyedévében
Az utasok 37 különböző szempont alapján értékelték az őket leginkább érintő repülőtéri szolgáltatásokat, a tavalyi év utolsó negyedévében regisztrált pontszámok pedig visszaigazolják az elmúlt két év fejlesztéseit.