Címke: NMA
Lerántotta a leplet a Boeing a tervezett „797”-esről
Nyilvánosságra került a hivatalos koncepciórajz a Boeing tervezett új közepes méretű típusáról, a gép leginkább egy 767-esre emlékeztet. A Lufthansa vezetője közölte, hogy vizsgálják az elképzelést, a United szerint viszont nem lesz meg időben az új Boeing, ezért az Airbusnál is körülnéz.
Vegyesen fogadják a légitársaságok a Boeing tervezett közepes típusát
Szakértők szerint a tervezett új típus raktere túl kicsi lesz az ázsiai légitársaságoknak, míg az észak-amerikai, európai cégeknek nem kell a nagy tehertér. A Ryanair sokallja a Boeing 797-es egységköltségét a 737 MAX-hez képest, ezért a nem akar a vevők között lenni.
A330neo és Boeing „797-es” a United látókörében
A 757-esek és 767-esek leváltására a United az Airbus és a Boeing kínálatát is elemzi, a szintén öregedő 737-esek és A320-asok helyére pedig az Embraer és a Bombardier típusait is vizsgálja. A Boeing 777-200ER váltótípusa az A350-900-as lesz a flottában.
Tűrhető veszteség az A380-ason, kérdéses az A319neo sorsa
Még évente hat darab A380-as legyártásánál is elviselhető a veszteség az Airbus vezére szerint, a program iparilag életképes így is. Tom Enders úgy látja, lehet még esélye az A319neo-nak is, a házon belülre kerülő C Series ellenére, az A350-es gyártás 2019-ben fordul nyereségbe.
Nagyon tetszene a leendő Boeing „797-es” a Deltának
Szimpatizál a Delta a Boeing tervezett új közepes repülőgéptípusával, amely az A321neo mellett az öreg 757-esek és 767-esek váltótípusa lenne a légitársaságnál.
Három különböző hajtóműverziót vizsgál a Boeing a 757 utódhoz
A három nagy hajtóműgyártó három teljesen más elképzeléssel állt elő a Boeing új közepes hatótávolságú repülőgépéhez (NMA), ezeket a rentoniak most vizsgálják.
Kérdések és válaszok a tervezett közepes méretű repülőgépről
A Boeing és az Airbus is kihívások előtt áll, hogy megfeleljen a légitársasági igényeknek egy új generációs, hosszabb utakra is képes, közepes méretű típussal.
Részleteket árult el új fejlesztési terveiről a Boeing
Az amerikai gyártó vezetői a tervezett még hosszabb 737 MAX, a -10-es és a következő évtizedre elképzelt vadonatúj, közepes repülőgépéről adtak tájékoztatást.