A legjobb értékelést kapta a Lufthansa a „World Airline Awards 2013” díjkiosztón és elnyerte a „Legjobb Légitársasági First Class Váró”, a „Legjobb Nyugat-Európai Légitársaság” és a „Legjobb Transzatlanti Légitársaság” díjat.
Az elmúlt 10 hónapban a világ mintegy 100 országának több mint 18 millió utasa vett részt a legnagyobb légiközlekedési felmérésen, amelyen a Lufthansa First Class várótermeit a legjobbnak ítélték. A német légitársaság elnyerte továbbá a „Legjobb Nyugat-Európai Légitársaság” és a „Legjobb Transzatlanti Légitársaság” címet is. A World Airline Awards díjkiosztóját Le Bourgetban, a Nemzetközi Párizsi Légibemutató és Kiállításon tartották, ahol a Lufthansa részéről az ünnepségén Dr. Reinhold Huber, termékekért és marketingért felelős alelnök vette át az elismeréseket.
A felmérésben leginkább a Lufthansa Frankfurtban található First Class Terminálja kapott kiváló visszajelzést, illetve a frankfurti és müncheni reptéren található First Class várók kaptak még kiemelkedő értékelést. A Skytrax értékelő intézet szerint mindez a létesítmények magas szolgáltatási színvonalát tükrözik vissza. A Legjobb Nyugat-Európai Légitársaság és a Legjobb Transzatlanti Légitársaság díj megerősíti, hogy az utasok elégedettek a Lufthansa magas minőségű termékeivel, hangsúlyozta a Skytrax.
„Keményen dolgozunk azon, hogy ügyfélszolgálatunk még jobb legyen és szolgáltatásaink még több kényelmet biztosítsanak utasaink számára. A most elnyert díjak megerősítettek minket abban, hogy az utasélmények emelésére tett befektetéseink jó irányba haladnak és a dolgozói tréningek is meghozták gyümölcsüket. Az exkluzív frankfurti First Class Terminállal személyre szabott prémium szolgáltatást nyújtunk a földi szolgáltatások terén – örömmel tölt el, hogy ügyfeleink is nagyra tartják ezt az egyedi létesítményt” – mondta Dr. Reinhold Huber. „Csak a repülőgépeken az új Business Class kialakítására napi egy millió eurót fordítunk. Jelentős fejlesztéseket hajtottunk végre a fedélzeti ellátás területén és a repülőtereken számos új várótermet nyitottunk meg. Jelenleg a fedélzeti szórakoztató elektronika és szolgáltatások további bővítésén dolgozunk és flottánkban még több interkontinentális repülőgépen tesszük elérhetővé a FlyNet szélessávú internet-elérést, amely egyedülálló a világon. Célunk egyértelmű: 2015-re szeretnénk, ha a Lufthansa lenne az első Ötcsillagos Nyugati Légitársaság. A Business Classon még mindig hiányzik egy csillagunk és ez motivál bennünket újabb és újabb fejlesztésekre” – tette hozzá Huber.
A légitársaságokat minősítő felmérést a légiközlekedési specialista, a Skytrax minősítő intézet végezte. A tanulmány az ügyfélelégedettség és a szolgáltatás minősége területén mindegyik résztvevő légitársaság esetében 40 különböző aspektust vizsgált. A kutatás egyelő mértékben vizsgálta a légitársaságok fedélzeti termékeit és földi kiszolgálását. A Skytrax 1999 óta minden évben elvégzi ezt a felmérés.