Az Iberia innovatív szolgáltatásával az utasok akár napokkal az utazás előtt kiszállíttathatják poggyászukat a repülőtérre Madrid vagy Barcelona bármely pontjáról.

Nagymértékben megkönnyíti a Madridból vagy Barcelonából induló utasai helyzetét az Iberia: a Bag on Board nevű start-uppal együttműködve alternatív lehetőséget kínál a feladott poggyászok repülőtérre juttatására. 

A szolgáltatás nem csak egyszerű futárszolgálat: azon kívül, hogy a poggyászt lefóliázzák és a repülőtérre szállítják, gondoskodnak a feladásáról is, így az utasnak csak annyi dolga marad, hogy átvegye azt a célállomáson. 

A szolgáltatás applikáción, weboldalon vagy telefonon keresztül is megrendelhető (forrás: Iberia)

A Bag on Board igazán hatékony megoldást kínál az Iberia utasainak, hiszen nem kell a nehéz poggyász szállításával és leadásával foglalkozniuk, így sok időt spórolhatnak meg.

A szolgáltatást a Bag on Board weboldalán, applikáción vagy telefonon keresztül lehet megrendelni legkésőbb 4 órával a járat indulása előtt. A poggyász átadása csupán néhány percet vesz igénybe, ennek során a foglalást visszaigazoló emailt, az útlevelet és a beszállókártyát kell bemutatni a futárnak. A poggyászfeladás után a megrendelőt sms-ben és emailben értesítik, amelyben az azonosító címkét is feltüntetik.  

Hirdetés

Egy poggyász esetén a szolgáltatás ára 15 euró, minden további poggyász 5 euróba kerül. A Bag on Board az Iberia legtöbb járatán igénybe vehető, kivételt képeznek az egyesült államokbeli, izraeli és szenegáli járatok.

Hirdetés