Fedélzetfelújítási programba kezd az Alaska Airlines. A seattle-i központú légitársaság 100 millió dollárt áldoz rá, hogy Next Generation típuscsaládba tartozó Boeing 737-esein nagyobb kényelmet és korszerűbb fedélzeti szolgáltatást kínálhasson utasai számára.

Új ülésekkel, amelyek mindegyike elektromos csatlakozóaljzattal és Wi-Fi hálózaton keresztül elérhető szórakoztató rendszerrel készül megújítani Boeing 737-800, -900 és -900ER típusainak fedélzetét az Alaska Airlines.

A 100 millió dolláros beruházás a légitársaság tervei szerint 2014 végére valósulna meg, addigra készülne el az utolsó felújításra kijelölt 737-es is. Az Alaska Airlinesnak igen nagy, 127 gépet számláló Boeing 737-es flottája van, de ezek közül nem mindegyik repülőt érinti a ma bejelentett program. A 737-700-asok, valamint a Classic 737-esek teljes egészében maradnak az eddigi berendezés szerint.

A kabin újrakonfigurálását követően a 737-800-asok 163 (16 üzleti és 147 turista), a 737-900-asok 181 (16 üzleti és 165 turista), míg a megnövelt hatótávú 737-900-asok változatlanul 181 üléses kialakításban üzemelnek tovább. Mindez azt jelenti, hogy a 800-asok esetében 6, a 900-asok esetében pedig 9 új Recaro üléssel bővül a férőhelyek száma. Az Alaska ígérete szerint ez nem a kényelem rovására megy, mivel a neves német gyártó ülései, amelyek egyébként először 2012 novemberében jelentek meg a flotta 737-900ER típusán helytakarékosak, ugyanakkor kialakításuknál fogva ergonómikusak.

Az új aljzatok 110 voltos és USB csatlakozást is lehetővé tesznek, amelyekkel a manapság népszerű táblagépek és okostelefonok fedélzeti áramellátása is biztosított. A kivitelezést követően nem mellesleg az Alaska Airlines lesz az első amerikai légitársaság, amely átalakított gépeinek minden ülésén, vagyis mindkét komfortosztályán ilyen szolgáltatást kínál.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!