Négy ikonikus street art falfestmény reprodukcióját állította ki a londoni Heathrow, az üzemeltető célja az, hogy a legtöbbet fotózott repülőtérré váljon.

A világ négy legnépszerűbb street art képét alkották újra és állították ki a Heathrow reptéren annak érdekében, hogy minél tökéletesebb fotózási helyszínt biztosítsanak az utasoknak, az Instagram-divatra reflektálva. 

Ez a közösségi médiafelület rendkívül népszerű utazási platformmá nőtte ki magát az utóbbi években.

A fiatalok körében az egyik legnagyobb motivációs forrásnak számít:
egy friss kutatás szerint a turisták 30 százaléka az alapján választja ki az úti célt, hogy mennyire jó Instagram-fotókat lehet készíteni ott, 60 százalékuk pedig erről a platformról inspirálódik úticélja kiválasztásakor.

Az is kiderült a kutatásból, hogy az amatőr fotósok átlagosan 463 képet készítenek egy utazás során, és naponta 43 percet töltenek képeik szerkesztésével.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Heathrow üzemeltetőjének a street art kampánnyal az a célja, hogy a brit és nemzetközi kultúra legjobb alkotásait a repülőtérre hozza. A négy kiállított mű között helyet kapott a Los Angeles-i Colette Miller ikonikus “Szárnyak” (Wings) nevű alkotása is, amely több százmillió Instagram-bejegyzésben szerepelt már.

A 3-5 méter magas alkotások arra ösztönzik az érdeklődőket, hogy váljanak a művészet részévé, fotóztassák le magukat az adott darab előtt.

Mindegyik street art művet arra a terminálra helyezték ki, ahonnan indul az adott alkotás eredeti helyszínére tartó járat. 

Heathrow jelenleg a második legnépszerűbb repülőtér az Instagramon, szorosan a szöuli Incshon után, ezzel a kampánnyal pedig nyíltan arra készül a brit főváros légikikötőjének üzemeltetője, hogy megelőzze a dél-koreait.