Vadonatúj márkanév és festés alatt repülnek mostantól az Air France regionális leánycégei. Eltűnik a Brit Air, a Regional és az Airlinair brand, az új, HOP! márkanév alatt fog közlekedni az Air France Lyon – Budapest járata is.

Az Air France bejelentette, hogy a három regionális légitársasága, a Brit Air, a Regional és az Airlinair – kiaknázva a cégek közti szinergiákat – mostantól szoros együttműködésben, új, egységes márkanév alatt működik tovább. A HOP! versenyképes ajánlatokat fog kínálni mind az üzleti, mind a szabadidős utazóknak a franciországi-belföldi és az európai inter-regionális útvonalakon. Az új cég sokkal rugalmasabban fog tudni reagálni a piac változásaira és a versenytársak lépéseire is.


Új márkanév mellé új, rugalmas étlap-szerű viteldíjak

A HOP! az új Germanwings viteldíj-struktúrájához hasonló csomagokat kínál, az utas a Basic, Basic Plus és Maxi Flex opciókból választhat. A tarifák mindegyike tartalmazza egy darab kézipoggyász szállításának lehetőségét és egy snack is jár a fedélzeten.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A HOP! tarifatáblázata.


Új szervezeti struktúra az Air France rövid- és középtávú hálózatán

A HOP! járathálózata. Budapest a legkeletebbi desztináció.

A HOP! járatai illeszkedni fognak az Air France csoport új szervezeti struktúrájába.

A Transform 2015 átszervezési program keretében a légitársaság újjászervezte a korábban komoly veszteséget termelő, rövid és közepes hatótávolságú működését, három elkülönülő területre osztva a tevékenységét.

Ezek: Air France, HOP! és a Transavia France.

• Az Air France márkanév alatt működik tovább a légitársaság saját rövid és középtávú járathálózata, amely a Párizs CDG központi repülőtérre végzik a hosszú-távú járatokra történő ráhordást és azok a Marseille, Toulouse és Nizza repülőterekről induló járatok, amelyeken nagy arányban utaznak üzleti utazók Franciaországon és Európán belül.

• 2013 nyarától a HOP! márkanév alatt repülnek majd a belföldi járatok, a pont-pont járatok Párizs-Orly repülőtérről és a Párizs CDG hub-ról is.

• A szabadidős utazások magas növekedést produkáló szegmensében a Transavia France márkanév alatt repül majd a légitársaság Európán belül, a Mediterrán térség irányába Párizs-Orlyról és egyéb regionális repterekről.

Az új HOP! brand

A légitársaság festése egy ATR regionális turboprop gépen.

Az új HOP! márkanév egy egyszerűséget és hatékonyságot sugárzó név, mely a mobilitás és az akció szinonimája, az A pontból B pontba történő gyors eljutást sugallja az utazók számára.

A “making Europe smaller“, azaz “kisebbé tesszük Európát” új jelmondat alatt működő HOP! ideális választás lehet azon utazók számára, akik könnyen és gyorsan szeretnének mozogni a franciaországi – belföldi és az Európán belüli régiók között.

A HOP! számokban

HOP! crew.

• 530 napi járat, sűrű menetrend
• 136 célállomás
• 98 darab, 48 és 100 férőhely közötti méretű, modern repülőgépekből álló flotta
• 55EUR-tól induló jegyárak egy irányba, adókkal együtt (foglalási díj nélkül)
• Több, mint 3.000 dolgozó

Fotók, grafikák forrása: Air France

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!