Szenzációs sikert arattak a Vida Családi Borbirtok Öregtőkék Kadarkája és merlot borai a repülőtéren azon a különleges promóción, amit közösen szervezett a Budapest Airport, a Heinemann Duty Free és a Vida Borbirtok. A húsvét előtti utazási szezonra időzített négyhetes akcióban 520 %-kal sikerült növelni a Vida-borok eladását, értékben pedig négyszeres forgalmat sikerült lebonyolítani a terminálon.

Minden várakozást felülmúlt az a különleges, egy hónapos magyar bor-promóció, amelyet a Budapest Airport, a Heinemann Duty Free és a szekszárdi Vida Családi Borbirtok közösen tervezett és valósított meg a SkyCourtban. A 2 Terminálon az akcióban kétféle Vida-bort, a történelmi magyar fajtának számító és több mint 90 éves tőkéről származó kadarkát és a világszerte termesztett merlot kínáltak az utasoknak mind a SkyCourtban, mind a 2A Terminál indulási oldalán nemrég megnyitott Heinemann Duty Free üzletben.

A négy hétig tartó promóció, amit kifejezetten a húsvét előtti tavaszi utazási szezonhoz időzítettek, beváltotta a hozzáfűzött reményeket: nem kevesebb, mint 520 %-kal több Vida-bort vásároltak az utasok a Heinemann Duty Free SkyCourtban lévő üzletében, a kedvezményekkel együtt pedig értékben négyszeres forgalmat sikerült lebonyolítani. A teljességhez persze az is hozzátartozik, hogy a repülőtér és a Heinemann nem véletlenül választotta az egyik legjobb magyar borászatot partneréül a tavaszi promócióhoz, hiszen a szekszárdi Vida Péter 2011-ben elnyerte a hazai borász szakma egyik legrangosabb díját, „Az év bortermelője” címet.

A nemzetközi repülőterek egyre uniformizáltabb világában az utasok különösen nagyra értékelik a helyi termékek kínálatát, a mostani Vida-promóció sikere is ezt támasztja alá. Alan Bork, a Budapest Airport fogyasztói üzletágának igazgatója kijelentette: „Nagyon fontos pozitív tapasztalatokat szűrtünk le a mostani hármas akció sikeréből. Az utasok kifejezetten keresik a jó minőségű, egyedi helyi termékeket és erre az igényre reagálnunk kell. Úgy döntöttünk, hogy a Heinemann Duty Free-vel közösen a nyári utazási szezonban más magyar termékekkel, pl. tokaji borokkal és más hungaricumok gyártóinak bevonásával folytatjuk ezt a fajta együttműködést.”

„Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy ekkora sikerünk volt a repülőtér utasai körében. Itt már nem csupán a hazai, hanem a nemzetközi közönség is véleményt mondott a borainkról, mégpedig a lehető leghitelesebb módon: a pénztárcájukkal szavaztak, hiszen bőven vásároltak. Az akció közönség-sikerét látva pedig kijelenthető, hogy jól döntöttünk, amikor belevágtunk ebbe a különleges promócióba” – hangsúlyozta Vida Péter borász, a Vida Családi Borbirtok tulajdonosa. Hozzátette: „Ismét bebizonyosodott, hogy itthon és külföldön is egyaránt nagy igény van a minőségi magyar borokra, ehhez pedig kiváló helyszínt biztosított a Budapest Airport és a Heinemann Duty Free.”

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A sikeres minőségi magyar borok és hungaricumok reptéri kampánya nem ért véget, hiszen áprilisban a Royal Tokaji Borászat termékeit kóstolhatják és vásárolhatják meg kedvezményesen az utasok. A következő hetekben-hónapokban pedig egyebek mellett a Pick mutatkozik be egy új kereskedelmi akcióval a repülőtér utasai számára és a tervek szerint a Zwack cég is visszatér különleges minőségű termékeivel egy nyári promócióval a terminálra.

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!