A francia légitársaság a napokban teljesített először kereskedelmi járatot felújított kabinnal rendelkező géppel.

A HOP! regionális leányvállalat Embraer E190-esei a felújítás után 110 férőhelyet kínálnak 2-2-es elrendezésben. A nagyobb kényelem érdekében a 46 cm széles és 7,5 centiméteres hátradöntést kínáló, tálcával, felhajtható kartámasszal és kabátakasztóval rendelkező ülések bőr borításúak és ergonomikus habszivacs béléssel rendelkeznek.

A fejtámla magassága és oldaltartása állítható. Emellett minden üléshez egy okoseszközök tárolására szolgáló, állítható asztalka tartozik, amely mellett USB-A és -C csatlakozók is találhatók.

Forrás: Air France

Az üzleti osztályon a még nagyobb kényelem és a személyes tér biztosítása érdekében minden utas mellett üres marad a szék.

A repülés során minden utas hozzáférhet az ultragyors wifihez, amely a Flying Blue tagoknak teljesen ingyenes.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Forrás: Air France

Az Airbus A220-hoz hasonlóan az Embraer E190 utastere is az Air France jellegzetes színeit viseli: a kék árnyalatok mellett a fehér dominál, ezeket a piros egészíti ki. Minden ülés háttámláját szimmetrikus, szürke varrású minta díszíti, a fejtámla az Air France védjegyét ábrázoló hímzéssel készül. A padlószőnyegen hagyományos halszálka minta található, amely a legendás Haussmann-stílusú párizsi lakások világát szimbolizálja.

Az Angers-ben gyártott ülések kialakításánál az Air France a francia Expliseat gyártóval, valamint Andrea Mocellin tervezővel működött együtt. A szénszálból, titánból és alumíniumból készült ülésszerkezet rendkívül könnyű és robusztus.

Forrás: Air France

Az ülés további elemeinek döntő többsége a körforgásos gazdaság érdekében újrahasznosított anyagból készült. Minden új ülés 30 százalékkal könnyebb a jelenlegi modellnél, ami hozzájárul a repülőgép teljes tömegének csökkentéséhez, ezáltal pedig az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás mérsékléséhez. Ez a kezdeményezés a légitársaság emissziócsökkentési stratégiájának része, olyan alapvető intézkedések mellett, mint a flotta megújítása, a fenntartható repülőgép-üzemanyagok minél nagyobb arányú használata és a hatékonyabb flottaüzemeltetés.

A típus a következő időszakban Párizs-CDG és Bécs, Prága, Basel, Ljubljana, Krakkó, Varsó, illetve Dubrovnik között repül majd, Budapestre egyelőre még nem várható.