Az idei, feledhető év után a British Airways úgy néz ki, hogy tanult a hibáiból, és jövőre jelentősen javítani szeretnék az utasélményt. Gyors wifi, jobb és több étel, kabinfelújítás szerepelnek a 2018-as év tervei között.
A British Airways idén elég sokat tett azért, hogy rossz híre szerte a világba eljusson. Kezdődött azzal, hogy a hosszútávú járatokon a második étkezést egy csokiszeletre cserélték, és ez már önmagában kiakasztotta az utasokat. Folytatódott azzal, hogy a rövidtávú járatokon megszüntették az ingyen kaját, és többször előfordult, hogy nem volt elég étel a fedélzetén. Minderre még rátett a lapáttal az is, hogy egy elektronikai hiba miatt 75 ezren rekedtek a repülőtereken, mert a járatokat nem tudták elindítani.
Alex Cruz, a British Airways vezérigazgatója a Telegraph szerint egy londoni közlekedési konferencián azt mondta, 4,5 milliárd fontos beruházással 128 gép fedélzetét újítják fel, új gépeket is rendelnek, emellett a hosszútávú járatokon visszatérnek a két fő étkezéses rendszerhez, és állítása szerint a ma létező leggyorsabb wifit vezetik be jövőre.
Sőt, a BA azt tervezi, hogy minden kabinban az összes üléshez USB-s áramfelvételi pontot vezetnek. emellett az alacsonyabb árak, a jobb szolgáltatás és az új célállomások már eltörpülnek. A cél, hogy a BA minden utas számára megfontolandó választás legyen – mondta Alex Cruz.
A British Airways tanult a hibáiból – magyarázta, de a részletek után érdeklődő újságírói kérdésekre csak annyit mondott, nincs miért aggódni. A jegyárakkal kapcsolatban pedig azt mondta, azokat nem kommentálja.