Kilenc hónap alatt 15 vezető hagyta ott különböző okokra hivatkozva az indiai GoAir diszkont légitársaságot, de több pozíciót a mai napig sem töltöttek be.
Az Economic Times szerint az ügyvezetői pozíciót is csak ideiglenes jelleggel tölti be Nuli Wadia vállalati elnök fia. A korábbi vezérigazgató mellett három hónapon belül távozott Jyri Strandman üzemelésért felelős vezető és Manish Ranega kereskedelmi igazgató, valamint számos menedzser, akik jogi, stratégiai feladatokat láttak el, de a távozók között van a kiegészítő árbevételért felelős vezető is.
Tovább nehezíti a helyzetet, hogy több vezetői beosztásra meghirdették a pozíciót, azonban senki nem jelentkezett.
A felmondások oka szerteágazó, van, aki a menedzsmenttel kapcsolatos nézetkülönbség, van, aki családi okok miatt hagyta ott a légitársaságot, Renega mindössze két hónap után állt fel a cégtől.
A GoAir szerint a máshol is tapasztalható lemorzsolódás és az elvárásoktól való elmaradás áll az ügy hátterében, szakértők viszont úgy látják, hogy inkább a cég struktúrájával lehetnek problémák.
A Martin Consulting tanácsadó elemzése szerint a Go Air nemzetközi és belföldi üzemének összehangolása kezdődött meg, ehhez pedig nagyobb nemzetközi tapasztalattal rendelkező gárdára van szükség.
A 2005-ben alapított, mumbai székhelyű diszkont légitársaság 49 gépes Airbus A320-as flottájával elsősorban indiai belföldi útvonalakon közlekedik, a nemzetközi hálózata egyelőre nagyon korlátozott: Thaiföldre, Ománba, az Egyesült Arab Emírségekbe és a Maldív-szigetekre teljesítenek járatokat.