Kisebb keskenytörzsűek után érdeklődik a United Airlines, amelyekkel a most a United Express által üzemeltetett járatokat akarják a jövőben teljesíteni.
A Flightglobalnak nyilatkozó Andrew Leavy pénzügyi vezérigazgató-helyettes azt mondta, a chicagói székhelyű légitársaságnál a Bombardier C Serieseket, az Embraer E2 családot, valamint a Boeing 737 MAX 7-eseket is vizsgálják. A United ezekkel a 110-130 székes gépekkel szeretné a United Express flottájának egy részét szeretnék lecserélni.
Adatbázisok szerint a regionális leányvállalat jelenleg 255 gépet üzemeltet, ezek átlagos életkora 5 év, de nagyon nagy a szórás: az ATR-ek 26, a Canadair CRJ-k 10-14, az Embraer E család tagjai pedig 3 évesek.
Ezek a gépek azonban többnyire nem a United Regional tulajdonában vannak (bár a United színeire vannak festve), hanem úgynevezett kapacitás-vásárlás keretében repülik ezeket a gépeket a tulajdonos légitársaságok. Korábbi bejelentés szerint így kerülnek CRJ-200-asok a flottába.
A United valószínűleg azért készül az eddigieknél nagyobb gépek beszerzésére, mert a pilóta-szakszervezetekkel kötött megállapodás értelmében legfeljebb 255, 70 és 76 szék közötti gépet üzemeltet, és ezt a korlátot már elérték. Egyes bennfentesek szerint a United a nagyobb gépekkel a legkisebbeket szeretné kiváltani, a nagyobb regionálisok pedig a kisebb, de a United fő flottájába tartozó gépek helyére kerülnek.
Jelenleg a Unitednél a legkisebb gép a Boeing 737-es 700-as verziója, ebből 40-et üzemeltetnek most mág 118 székes konfigurációban, később azonban ezeket 126 székessé fogják átalakítani. Azonban még így is két székkel kevesebb ülőhely lesz rajtuk, mint a másik kis keskenytörzsű, az A319-es fedélzetén.