A lengyel nemzeti légitársaság 2013. augusztus 1-től számos fedélzeti szolgáltatásában fog jelentős változtatásokat bemutatni európai járatain.

A repülőgépeken kapható ételek, és italok sora is kibővítésre kerül a LOT Gourmet szolgáltatás keretein belül.

Így új ízvilágú szendvicsek, saláták, tészták, pizza szeletek is felszolgálásra kerülnek majd az út során. Az italok, elsősorban a kávék minőségéért pedig a Starbucks cégóriás fog felelni. A különleges menüsorok árai a légitársaság tájékoztatása alapján nem érik el a repülőterek étkezdéiben fizetendő összegeket, így sokkal kellemesebb környezetben, olcsóbban tehetik még kényelmesebbé útjukat a fedélzeten étkező utasok.

Aki nem kívánja a szolgáltatás igénybe venni, annak továbbra is díjmentesen szolgálnak fel egy ásványvizet, valamint egy édes snack-et a légiutas kísérők. A hosszú távú járatokon az étkezés a jövőben sem lesz felárhoz kötve.

Nem csak a repülés közbeni fogyasztást korszerűsíti a fuvarozó, hanem egyéb szolgáltatásokat is nyújt, már az utazás megkezdése előtt. Ilyen az előre rendelhető taxi, limuzin, vagy éppen sofőrszolgálat, valamint a vámmentes vásárlás lehetőségét is bővíteni fogják az Air Kiosk fantázianév alatt.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A légitársaság honlapja hamarosan már okostelefonokról is egyszerűbben kezelhetővé válik, továbbá az Android operációs rendszerre, és Iphone készülékekre külön letölthető alkalmazást is indítanak a programozók.

A légifuvarozó reményei szerint augusztus 10-től pedig az összes hosszú távú útvonalat már a korszerű Boeing 787-es Dreamliner repülőgépekkel tudják majd teljesíteni.

A változások egy, a LOT által kezdeményezett közvélemény kutatás alapján lettek kialakítva. A turistaosztályt választó utasok 78%-a, míg a Business osztályon utazók 89%-a vélte úgy, hogy egyáltalán nem is szükséges semmi fejlesztést végrehajtani a fedélzeti szolgáltatásokban. A viszonylag jó eredmények ellenére a cég vezetésének mégis a komfortérzet folyamatos növelése, a szolgáltatások tárháznak bővítése, és ez által a nemzeti légitársaság imázsának a javítása az elsődleges cél.

A LOT új fedélzeti magazinja az Inspire is hamarosan az ülések háttámlájában található zsebekbe kerül. A lapot elsősorban a Business osztályon utazók részére szerkesztik, így azok tisztában lehetnek a világ legfrisebb pénzügyi, és befektetésekkel kapcsolatos híreivel is.

A Meet&Greet szolgáltatás pedig azok részére lett kitalálva, akik nem szeretnének idegeskedni útjuk miatt, így a repülőtéren (egyelőre csak a főváros Chopin repülőterén) a LOT egyik alkalmazottja várja az utast, és kíséri végig a repülőtéren egészen a megérkezéstől a repülőgépbe történő beszállásig.

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!