A repülőgépek fedélzeti ételellátását biztosító Budapest Aeroservice Kft. tartozásai miatt múlt pénteken kapcsolta ki a cégnél az áramot a ferihegyi repülőteret üzemeltető Budapest Airport (BA), azóta a légitársaságok meg tudták oldani utasaik ellátását – közölte Hardy Mihály, a BA vállalati és közkapcsolati igazgatója pénteken az MTI-vel.

Hardy Mihály azt mondta: egyedül a British Airways utasainál volt fennakadás ezen a pénteken.

A Népszabadság online pénteki cikkében írt arról, hogy átrendeződhet a reptéri catering ellátás, mert leállt a reptéri szolgáltató, amely korábban a Malévet is kiszolgálta, miután a reptér kikapcsolta náluk az áramot.

A Budapest Aeroservice már február-március óta nem fizet sem bérleti díjat, sem a közüzemi számlákat, a hónapok óta tartó egyeztetések és felszólítások ellenére sem. A tartozás már olyan mértékű, hogy nem maradt más lehetőség, a BA kénytelen volt kikapcsolni az áramot – közölte az igazgató.

Hardy Mihály kifejtette: vannak más szolgáltatók is a piacon. A helyzetről a múlt héten értesítették a budapesti repteret használó légitársaságokat. Adtak egy listát arról, hogy honnan tudnak rendelni, illetve azt tanácsolták, hogy amelyik légitársaság tud, hozzon a visszaútra is ellátást.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Az igazgató hozzátette: bármely cég beszállíthat, amely megfelel az előírásoknak. Már kaptak olyan jelzéseket, hogy légitársaságok más szállítókkal megoldották az ellátást.

A tartozásról Hardy Mihály annyit mondott: több tízmillió forint csak a kifizetetlen számla, ennél lényegesen több a bérleti díj elmaradása, de pontosabb adatot nem kívánt nyilvánosságra hozni. Hozzátette: egyelőre várják, hogy a cég kifizesse tartozását.

Forrás: MTI

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!